Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

vanaf US$ 82,30
vanaf US$ 15,30
vanaf US$ 7,10
4 november 2017 beoordeeld

De rondleiding is duidelijk en vrij humoristisch. TOP
Het enige negatieve is de proefsessie, drie biertjes worden geschonken in een cognacglas, dit is echt niet smakelijk.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
ACB1833, Public Relations Manager van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2017

Bedankt voor uw feedback hier op Tripadvisor. Momenteel herbekijken we de degustatie van de bieren, deze worden inmiddels niet meer in cognac glaasjes geschonken, maar in degustatieglaasjes. Hopelijk tot een volgende bezoek !

3 november 2017 beoordeeld

Leerrijke en ontspannende ontdekkingstocht om het bierbrouwen beter te leren kennen. Het bezoek bracht leven in de brouwerij!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Bedankt voor deze mooie feedback naar aanleiding van uw bezoek. We zijn blij dat u het bezoek als een leerrijke en ontspannende tocht omschrijft ! Steeds welkom bij Stadsbrouwerij De Koninck

3 november 2017 beoordeeld

Ondanks de do-it-yourself tour erg leuk en interessant. En...een hele leuke gezellige proefsessie als toetje in het eigen café!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Bedankt voor deze positieve review op Tripadvisor, zeer leuk om te lezen dat u zowel het bezoek als de degustatie heeft kunnen appreciëren!

3 november 2017 beoordeeld

Supertof brouwerijbezoek! Superleuke ontvangst met een heerlijk biertje! De verschillende ruimtes waar je naartoe wordt genomen zijn supermooi en ook tof voor kleine kinderen! Echte aanrader!!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Leuk dat jullie zo tevreden zijn van jullie bezoek aan Stadsbrouwerij De Koninck !
Steeds welkom, Het De Koninck team

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite om deze brouwerij in hartje Antwerpen te bezoeken! De brouwerij en het Bolleke de Koninck zijn Antwerpse monumenten, dus mooi om te zien wat er hier gecreëerd is.

Interactief - ook leuk voor kinderen, niet-bierdrinkers, ... Je krijgt bij start en in het midden van de toer een glaasje aangeboden.

Tof gebracht en een heel leuk café waar je nog verder kan proeven. Ook de andere ambachten op de site zijn een bezoekje waard.

Wij danken u voor deze prachtige feedback ! Het doet ons plezier hoe u de gehele opzet van bezoek tot degustatie tot de winkels op onze site omschrijft. Hopelijk Mogen we jullie nogmaals verwelkomen !