“Klant is koning”

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin deze week ben ik hier komen eten met mijn mama. Hoewel we een tafel binnen kregen, heb ik gevraagd of we niet buiten mochten zitten en meteen maakten ze plek voor ons. We werden de hele tijd met een glimlach bediend en de sake teriyaki was zoals altijd overheerlijk!

Datum van bezoek: september 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met dito bediening. De specials zijn de “boten” met een combi van verschillende sushi. Erg lekker en niet duur

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is DE beste sushi van Antwerpen. Er is een grote verscheidenheid qua soorten sushi en allemaal mooi verzorgd opgediend. Ook met een gezellig terras!

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Sushi is subliem. Een echte aanrader voor de sushiliefhebber. Leuk etablissement.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld

Niet de goedkoopste, wel de beste. Zowel op het zuid als in het centrum 2 topzaken. Het personeel is vriendelijk, en de sushi is super vers.
Aanrader! Hier komen we zeker terug

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Zaowang bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Zaowang geweest? Deel je ervaringen!