“Genieten”

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld

De beste sushi van 't stad. Leuk terras aan gezellige verkeersvrije straat. Vlotte en vriendelijke bediening. Zeer ruime keuze aan heerlijke sushi en andere gerechten. In het weekend zeker reserveren.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als we in Antwerpen zijn, gaan we hier eten. Het is elke keer erg lekker en sfeervol. Wij vragen altijd om een plekje in het oude gedeelte van het restaurant.

Het restaurant ligt middenin de stad in een straat met alleen maar restaurant.

Bediening is ok, niet bijzonder, maar wel vriendelijk.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Behulpzame correcte bediening. Sushi is met zorg
bereidt. Kaart biedt meer dan enkel sushi.Aanrader in Antwerpen.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi komen er al meerdere jaren altijd een gezellig plek toegewezen gekregen.Maar laatste keer werden we in een gangetje gezet bij de bar. Veel rumoer van vaatwasser en personeel en op de tocht. Dit was zeker de laatste keer dat we zijn gegaan. Jammer de sushi is goed.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na meerdere keren te langs zijn gelopen toch aanbeland bij Zaowang. Wat een top tent. Heerlijke wijn, zalige sushi en vriendelijke bediening. Op het terras heerlijk geluncht. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Zaowang bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Zaowang geweest? Deel je ervaringen!