“Onbeschofte dame achter de bar”
Beoordeling van La Pipe d'Anvers

La Pipe d'Anvers
Geclassificeerd als nr. 138 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik reserveerde op een vrijdagnamiddag een tafel voor twee via de website. Even later ontving ik een bevestiging per mail met de melding dat we die diezelfde avond nog verwacht werden.
Bij aankomst bleek er helemaal geen reservatie te zijn. De dame achter de bar stond met haar ogen te draaien en vertelde doodleuk dat we maar hadden moeten telefoneren. Ze suggereerde om een vrij tafeltje op het terras uit te zoeken. Maar ook daar was alles gereserveerd voor groepen.

Voor ons was de maat vol. We zijn verder gewandeld en hebben wat verderop nog prima kunnen eten. Zonder reserveren en met een glimlach erbij.

Geen idee hoe het eten is in La Pipe d’Anvers. Maar ik mag hopen dat ze hier een hogere standaard nastreven dan de service die ze bieden.

Datum van bezoek: september 2019

17 juli 2019 beoordeeld

Zijn hier geweest voor een teamlunch.
Salade was zeer lekker, mss een beetje teveel kaneel in het brood, maar dat is persoonlijk.
Vriendelijke en snelle bediening.

Komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
24 mei 2019 beoordeeld

Op het leuke terras genoten van enkele biertjes en nadien een tournedos met bearnaise saus + frietjes. Hierbij een Portugese Douro wijnvan zeer goede kwaliteit. Dit alles aan zeer democratische prijzen. Snelle en zeer attentvolle bediening, zowel de drankjes als het eten waren voortreffelijk. Hier komen we graag nog eens !!

8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond even snel een overheerlijke steak tartare gegeten! Écht overheerlijk eigenlijk zoals altijd en de gehele kaart overigens bij dit sfeervolle authentieke restaurant. Super eten, vriendelijke medewerkers en altijd gezellige sfeer!
Ik zeg tot snel!

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien buiten echt toeristisch Antwerpen, maar best te doen en vooral de moeite!
Gezellig café, vriendelijke bediening, leuk terras, lekker eten voor een normale prijs!

Reizigers die La Pipe d'Anvers bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In La Pipe d'Anvers geweest? Deel je ervaringen!