“Favoriet aller tijden ”
Beoordeling van Greenway Antwerpen

Greenway Antwerpen
Geclassificeerd als nr. 44 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Waanzinnig lekker! Ik ben hier meerder keren per week vaste klant en ik heb echt nog nooit zó een lekkere hamburger gegeten (the meet lovers burger) zo een smaakbon. Elke vriendin die ik overtuig hem eens te nemen is ook verslaafd haha. En Vegan! Dus voor mensen men intoleranties zoals ikzelf fantasisch ♥️

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten, fantastische sfeer, eerlijke keuken en heel leuk personeel echt een aanrader. Zeker als je houdt van vegi !

17 mei 2018 beoordeeld

ik heb een bak witte rijst gekregen met 5 stukjes aubergine en een half espressokopje saus. Dit kostte 13 euro.

tot nooit.

p.s. hier werken blanke mensen met dreadlocks

29 maart 2018 beoordeeld

heerlijk hier gegeten in een gezellig fris restaurant. Vooral de veggie burger is aan te raden. Zeer vriendelijke en aardig personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zulk lekker vegan eten gegeten gemaakt door een zeer vriendelijke kok met leuke blonde dreadlocks. Het enorm vriendelijk personeel in de zaal krijgt eveneens 10/10 voor de ijzersterke bediening. Dankuwel voor de aangename ervaring!

Reizigers die Greenway Antwerpen bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Greenway Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!