“Lekker maar ....”

Geclassificeerd als nr. 8 van 52 Dessert in Antwerpen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier diner. Gehad met vrienden. Voor wat wij hebben moeten afrekenen vond ik het wel jammer, dat de vis te gaar was. De patat te hard
En het zwezerik je te doorbakken
Ik denk wanneer je in een klasserestaurant als dit een maaltijd besteld, je ook de kwaliteit moet verwachten, of moet kunnen verwachten die prijs kwaliteitniveau handhaaft
Je gaat naar restaurants dit voor een beleving van uitgaan, smaak explosies en natuurlijk het delen van een ervaring
Dit laatste is door de ambiance en omgeving, ook door het hele leuke personeel in ons gezelschap natuurlijk geslaagd
Echter ik was over het eten toch iets teleurgesteld

9 augustus 2018 beoordeeld

vlotte online reservatie en perfect in orde bij toekomen.
Zaten op terras op een leuke plaats. Rustig en toch mooi uitzicht op de havenactiviteit.
Bediening zeer correct, vriendelijk en op de juiste snelheid.
Ruime keuze en de gekozen schotels waren zeer lekker, origineel, mooi verzorgd en zeker meer dan voldoende qua hoeveelheid.
Wijn kaart uitgebreid en fijne tips van het personeel.
Aanrader op alle gebied.
Is prijzig maar dat is niet verrassend als je de lokatie ziet en het aanbod/kwaliteit.
Waar voor je geld.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant waar men in een aangenaam kader rustig kan eten.
Tijdens de zomer een mooi terras aan het water.
Vooral de vis- en zeevruchten gerechten zijn er zeer lekker.
De bediening is er ok.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige dag op het terras gezeten hier. Mooie kaart een goede keuze aan gerechten.
De bediening was professioneel, niets op aan te merken.
Ook het eten was lekker: mooie bordjes en aangename en soms verrassende smaken.
Privé zou ik hier niet komen, want het is niet goedkoop, maar als je komt met klanten ga je zeker scoren, zowel met de locatie als het eten.

7 augustus 2018 beoordeeld

Qua setting een vaste waarde om met klanten of goede relaties van een fijne lunch of diner te genieten.
Bediening is vlot en vriendelijk, straalt rust en sereniteit uit waardoor je de omgeving beter op je kan laten inwerken.
Een mooie combinatie van een beetje Antwerpse (wereld-)havengeschiedenis en het culinaire dat België zo aantrekkelijk maakt.

Reizigers die Het Pomphuis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Het Pomphuis geweest? Deel je ervaringen!