“Toevallig gevonden”
Beoordeling van Camino

Camino
Geclassificeerd als nr. 221 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

Het restaurant geeft uit op het Munthof, een oase in het centrum van Antwerpen. Het was nog warm buiten en we konden buiten eten. Alles was gereserveerd dus als je er naar toe wil wel op tijd reserveren.
Buikspek is de specialiteit dus had ik een Bo Ssam besteld, mijn tafelgenoten hadden een rice bowl en een noedel bowl. In alle gerechten hadden we gekozen voor de versie met buikspek. Ik stond altijd weigerachtig tegenover buikspek maar dat is vanaf nu anders. Iedereen, we deelden de gerechten, was vol lof.
Drinken is een andere zaak, we hadden een fles wijn en alhoewel de wijn lekker was viel de prijs wat tegen 35€. Op de fles stond geen indicatie van regio, wel dat een franse wijn was.
Het eten was echt super, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verstopt in Antwerpen vind je dit heerlijke, relaxte Aziatische restaurantje. Heerlijke thee en limonade. Het eten was verrukkelijk. We hebben er geluncht. In geen tijden zo lekker Aziatisch gegeten. Er is een veldje bij het restaurant kunnen de kinderen lekker rennen. Een plekje om te onthouden!

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Al lang niet meer zo lekker gegeten in deze prijsklasse! Elk gerecht hier is echt top maar de ribbetjes staken er boven uit. Door de vlotte bediening van het personeel is het ook ideaal voor een snelle lunch. Prijskwaliteit uitstekend. Complimenten voor het voltallige team!

Datum van bezoek: september 2018
15 juli 2019 beoordeeld

Leuke rustige plek midden in het centrum, zonnig terras en originele kaart! Een aanrader in 't Stad!

Datum van bezoek: juni 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart maar de gerechtjes zijn over-heerlijk! Veel smaken, geuren en kruiden die sensationele combinaties geven. Wel jammer dat je er in schiften moet eten en snel moet zijn voor de volgende shift...

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Camino bekeken, bekeken ook

In Camino geweest? Deel je ervaringen!