“geweldig”
Beoordeling van Theo

Theo
Geclassificeerd als nr. 1.235 van 1.732 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld

Vlugge bediening. Voor de zoveelste maal bij Bistro Theo gaan lunchen en altijd even smakelijk en vers.

Datum van bezoek: mei 2018

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening liep niet bijzonder hard, was wel vriendelijk. Ondanks het vele animo werden de tafeltjes die op het terras in de zon stonden niet open gemaakt.

De salade bevatte evenveel sla als de broodjes met complementaire salade. Het was lekker maar niet heel bijzonder. De ice tea kost maar liefst 4 euro terwijl het gewoon Lipton ice is! De taart was lekker maar al wel wat uitgedroogd.

Nieut verkeerd gegeten maar ook niet heel bijzonder. De gewone prijzen zijn belachelijk hoog!

Datum van bezoek: mei 2018
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Turks brood, vlotte bediening.
Vrij prijzig, maar kwaliteit was uitstekend. Zeker aan te bevelen.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij centraal gelegen (Van Rijswijckplein, dichtbij Groenplaats).
Ruim terras, op het plein mooi bloemenperk: aangenaam zitten dus.
Bediening zéér vlot en vriendelijk.
Prijzen zijn zeer redelijk, de menukaart gaat eerder salades, pastas en (grote) broodjes.
Alles gevarieerd klaargemaakt, vers.
Ideaal plekje om iets te eten en wat uit te rusten na een wandeling door Antwerpen.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen toe om 17u25 voor iets warms met een taartje. Geen vriendelijke begroeten bij binnenkomst, enkel 2 boos kijkende meisjes. Aan tafel wordt ons gezegd dat er geen warme dranken meer geserveerd worden want dat ze sluiten om 18u en zijzelf dan ook buiten willen staan, klantvriendelijkheid nul. Ik heb gevraagd of ze op een half uur geen koffie meer konden serveren en het antwoord was dan ook droog ‘neen’. Bon, we hebben dan maar twee frisdrankjes besteld, mijn limonade kostte €4! Een taartje kon ik niet meer vragen, de serveuse was te rap weg. Drankjes werden snel aangevoerd, een nootje kregen we ook niet meer. Op het randje van ronduit onbeschoft. Mij zien ze hier niet meer terug.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Theo bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Theo geweest? Deel je ervaringen!