“Prijs-kwaliteit een aanrader maar is dagelijkse keuken zoals je thuis zelf kan.”
Beoordeling van Het lastig portret

Het lastig portret
Geclassificeerd als nr. 775 van 1.660 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld

Prijs-kwaliteit een aanrader maar is dagelijkse keuken zoals je thuis zelf kan. De inrichting is basic. Wel vriendelijke bediening.

9 oktober 2017 beoordeeld

naast de Academie en tussen de diverse afdelingen van de universiteiten in Antwerpen vindt je dit antiek huisje, waar je een echte bruine, studentenkroeg kunt vinden, maar ook open voor iedereen die dorst of honger heeft. simpele middaggerechten, maar wel ruim voldoende en voor weinig geld. zeker een aanrader om hier is binnen te gaan en met de serveuse te discuteren over .... je zal het wel merken.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke keet, iets of wat A-typisch. In de zomer een leuk terras buiten in front of de Academie. In de winter als't stenen uit de grond vriest, een warme tent om je gemoed op te warmen. De kaart is beperkt & in de zomer zijn sommige gerechten niet beschikbaar, maar alles wordt met goesting geprept. De dag-menu's zijn @ random & verrassend. Laat je verrassen en stap eens binnen. Dit was onze keuze, ergens in het jaar 2017AD.

15 juli 2017 beoordeeld

Ik ben niet per sé een caféganger, maar de barman heeft mij wel al deel van het meubilair genoemd. Waarom? Ik kom er voor het lekkere eten (echt alles van de kaart), de toffe en gezellige sfeer, de humor van de uitbaters, de locatie met het mooie terras. En het is voor mij de ideale combinatie van studenten en 'werkvolk' als werkstudent!
Kortom: een aanrader.

11 juli 2017 beoordeeld

Zeer lekker eten tegen een heel schappelijke prijs! Fijne accenten in het interieur die een zeer gezellige en huiselijke sfeer creëren en een bezoek extra de moeite waard maken. Daarbij nog eens top-uitbaters en je hebt redenen genoeg om nog een keer langs te gaan. Een echte aanrader!

Reizigers die Het lastig portret bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Het lastig portret geweest? Deel je ervaringen!