“Jammer van het voorgerecht!”
Beoordeling van Amadeus Antwerp 2

Amadeus Antwerp 2
Geclassificeerd als nr. 285 van 1.861 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Barbecue, Belgisch, Europees, Grill
Beschrijving: Amadeus Antwerpen 2 is een perfecte plaats voor leuke en gezellige diners maar ook perfect voor groepen, onbeperkt ribben en heel veel meer, naast het fijne interieur heb je dan ook nog eens de ruimte voor grotere groepen voor beperkt budget. Je aanvraag, ook voor buiten openingsuren kan je doen via de contactpagina op onze website.
14 januari 2018 beoordeeld

We hebben een menu genomen, als voorgerecht hadden we soep . Deze was slap en smaakloos(anders 5 punten). Het hoofdgerecht (ribbekes) was daarentegen heel lekker, we werden vlot en vriendelijk a-volonté bediend. De rijstpap achteraf was ook best lekker. ingericht in jaren 60 stijl, best gezellig.

Datum van bezoek: januari 2018

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spareribs a volonté dan moet je bij Amadeus zijn. Een leuk interieur en gezelschap en de avond kan niet stuk, alleen stond de radio wat luid. Het eten was lekker en veel. Ik zal zeker nog eens terug komen.

Datum van bezoek: oktober 2017
17 oktober 2017 beoordeeld

Voor ons is Amadeus nostalgie uit onze studententijd in Gent, dus gaan we jaarlijks nog wel eens bij een van de vestigingen langs. Deze keer viel het echter tegen, door een slechte bediening. We moesten heel lang wachten op extra ribben en drank, kregen geen extra aardappel of saus (waar Amadeus normaal zijn geld aan verdiend, want dan heb je sneller gedaan :-) )

Datum van bezoek: oktober 2017
9 augustus 2017 beoordeeld

Mijn man had nog eens zin in ribbekes wat al heel uitzonderlijk is!!
Ze waren goed van smaak, de saus die erover was gedaan was lekker en de aardappel in de schil had een saus waar we nog meer van wilden, heel wat anders dan de meestal obligatoire lookboter. Wijn werd per centimeter aangerekend en de ribbekes a volonté, voor de grote eters een zekere aanrader, ook de aardappel kreeg men meermaals.
Alleen misten wij een ananas wat op ander plaatsen er wel bij is, geeft een grote sur plus, voor de vertering en het wegnemen van vet.

Datum van bezoek: augustus 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier met ons gezin eten. De ribbetjes waren heerlijk! Enkel jammer dat onze aperitief nog maar net gearriveerd was toen ook het eten al kwam.
Iedereen heeft gesmuld!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Amadeus Antwerp 2 bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Amadeus Antwerp 2 geweest? Deel je ervaringen!