“I LOVE THIS PLACE”
Beoordeling van Kolonel Koffie Espressobar

Kolonel Koffie Espressobar
Geclassificeerd als nr. 27 van 50 Koffie en thee in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie is echt lekker en het personeel zeer vriendelijk. De avocado toast was heerlijk en zeker groot genoeg! Je hebt hier ook WiFi en je mag rustig werken. Echte aanrader!

7 oktober 2017 beoordeeld

kan je hier iets drinken?
Deze ochtend om 9:30 u leek dit eerder een wachtzaal. Het moet er waarschijnlijk goed zijn maar aan de grote tafel zaten enkele mensen breeduit de krant te lezen, de helft van de tafels waren ingenomen door één persoon, veelal zonder consumptie. Er zaten zeker 12 mensen zonder een consumptie te smarphonen, of te pc'en zonder iets te gebruiken. Dus, was er voor ons geen plaats meer. Wij terug buiten om elders een ontbijtje te nemen. Maar het zou er goed zijn had men ons verteld.

21 maart 2017 beoordeeld

zeer mooie plek om te zitten, met de grote ramen zit je ook als het koud is toch lekker in de zon. Groot en gezellig terras. Lekkere koffie, fijne sfeer. Je kan hier ook uitstekend in je eentje komen zitten, genieten of werken. Je bestelt aan de bar, maar de bestelling wordt wel gebracht. Kom tegen lunchtijd en bestel een van de heerlijke boterhammen.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in koffie en deze koffiebar zag er gezellig uit. We hadden geluk nog 4 plaatsen want het heeft hier goed te doen. Heel open leuk ingerichte bar met bijzonder veel buitenlicht. De verschillende koffie's lekker en gemaakt zoals het moet.
Echt toffe plaats om een uurtje te vertoeven en een beetje te kletsen of krant te lezen als je zin hebt in koffie of thee

5 juni 2016 beoordeeld

Lekkere koffies en boterhammen! Een leuk en stijlvol interieur! Alleen jammer genoeg gesloten op zondag...

Reizigers die Kolonel Koffie Espressobar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Kolonel Koffie Espressobar geweest? Deel je ervaringen!