365jurney66720404433
Eindhoven, Nederland

Heel goed hotel dichtbij het centrum

4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Een heel fijne kamer, uitstekend vriendelijk personeel, ligging dichtbij station en het stadscentrum en een geweldig ontbijt met overweldigende keuzemogelijkheden.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Jurney, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u ons hotel als heel goed heeft ervaren en dat u genoten heeft van uw fijne kamer, de uitstekende vriendelijkheid van ons personeel, en onze gunstige ligging dichtbij het station en het stadscentrum. Daarnaast is het goed om te horen dat ons uitgebreide ontbijt met overweldigende keuzemogelijkheden aan uw verwachtingen voldeed. Uw positieve feedback motiveert ons om onze hoge standaard van gastvrijheid en service te blijven handhaven. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerp voor een even aangenaam verblijf. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager
Volledig restitueerbaar
0.6 km van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Mooi hotel, centraal gelegen, goed met auto en openbaar vervoer bereikbaar en op loopafstand van het centrum. Wil je niet lopen de metro stopt op zo'n 250 meter en je kunt makkelijk een fiets gebruiken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Bianca, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel als comfortabel en luxueus heeft ervaren, en dat onze centrale ligging en goede bereikbaarheid zowel met de auto als het openbaar vervoer u goed bevallen zijn. Het is fijn dat u ook de nabijheid van de metro en de mogelijkheid om een fiets te gebruiken waardeerde. We hopen dat uw verblijf in Antwerpen aangenaam was en dat u genoten heeft van uw weekend. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerp. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

5 weken geleden beoordeeld

Heerlijk hotel met ruime schone kamers. Eén gezellige centrale hal, met uitgebreide gezellige bar. Gelegen naast het station, 10 minuten lopen naar het begin van de winkelstraat.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Marjolein, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u onze centrale locatie en ruime, schone kamers heeft gewaardeerd. Ons team doet er alles aan om een gezellige sfeer te creëren, en het doet ons goed te horen dat u genoten heeft van onze uitgebreide bar. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf! Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

Beoordeeld op 4 mei 2024

Een geweldig hotel met parkeermogelijkheden onder het gebouw. Auto parkeren en inchecken dus. Leuk personeel en het ontbijt is luxe en overheerlijk.
Wij komen hopelijk snel weer terug! Zeker als de temperatuur in de kamer ook wordt verholpen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Hanna, hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw feedback over uw verblijf bij Lindner Hotel Antwerp. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt, onze gunstige locatie en de parkeermogelijkheden. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de temperatuur in uw kamer. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit snel wordt verholpen. Uw comfort is van het grootste belang voor ons, en we streven ernaar om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden. We hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerp en dat we u een nog betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

Beoordeeld op 30 april 2024

Heerlijk hotel met goede bedden, schone kamers, schone en fijne sauna en een fantastastisch ontbijt. Sommig personeel kan af en toe wat vrolijker kijken. Bij een aantal straalde het uit of ze geen zin hadden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Beste Gast, hartelijk dank voor uw beoordeling van uw recente verblijf in het Lindner Hotel Antwerp. We zijn verheugd dat u ons hotel als heerlijk heeft ervaren en dat u genoten heeft van onze goede bedden, schone kamers, fijne sauna en fantastisch ontbijt. We waarderen uw opmerking over ons personeel en zullen dit intern bespreken. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat al onze medewerkers een positieve en gastvrije houding hebben, zodat al onze gasten zich welkom voelen tijdens hun verblijf. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

Beoordeeld op 24 april 2024

Erg net hotel met alle voorzieningen die je nodig hebt. Lobby zag er goed uit. Kamer was dik in orde. Locatie is top en rustig. Maar wel in het centrum!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2024

Beste Tim, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling van 5/5 en uw vriendelijke woorden. We zijn verheugd dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf bij Lindner Hotel Antwerp. Het doet ons goed te horen dat u ons hotel als erg net heeft ervaren en dat u tevreden was met alle voorzieningen. We streven er altijd naar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden. Het is fijn om te weten dat zowel de lobby als uw kamer aan uw verwachtingen voldeden. We vinden het ook geweldig dat u de locatie waardeert, met de combinatie van rust en de nabijheid van het bruisende centrum van Antwerpen. Als u in de toekomst weer naar Antwerpen komt, hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen en u weer een geweldige ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager