Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Wij boekten dit (toch al prijzige) hotel voor een romantisch weekendje weg... en gaven in de dropdown op booking.com duidelijk een kingsize bed keuze aan. Maar bij aankomst bleken mijn vriend en ik twee separate bedden te krijgen. De receptie medewerker legde de schuld bij booking.com en vroeg ons extra geld voor ‘een upgrade’ naar een tweepersoonsbed (business) kamer. Dus ons nog meer laten betalen voor een fout die toch echt niet bij ons als gasten ligt!

Oh ja, en dat ik de volgende keer in het opmerkingveld het dan nogmaals maar extra moest benadrukken.

Nou die volgende keer komt er niet meer hoor. Wat een waardeloze, arrogante service.

Een ster is nog te veel voor dit soort slechte behandeling van je gasten.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2018

Geachte gast, wij streven er iedere dag naar om onze gasten een goed verblijf te bezorgen. Daarom vinden wij het enorm spijtig dat uw verblijf minder prettig was en hopen wij tevens dat uw volgende verblijf aan al uw wensen zal voldoen. Onze excuses voor het ongemak dat u bij het Lindner Hotel & City Lounge heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen, mooie comfortabele kamers. Ondergrondse parking maar moesten langs buitenzijde om hotel ‘s nachts binnen te komen. Goede geluidsisolatie. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet... Vrij hoge prijs.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw reactie betreft uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken en nemen daarom uw reactie zeer ter harte. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Fijne hotel, ruime kamers waar je gratis koffie en thee faciliteiten aangeboden krijgt. Op de 4 de etage kon je zelfs gratis ijsklontjes halen. De koelkast was leeg bij aankomst en kon je dus op deze verdieping door middel van betaling zelf vullen. De douche had een fijne straal en de fohn was er ook een die zijn werk goed deed. Echter het ontbijt van 22 euro PP was het niet waard, het meeste was op, en werd niet of nauwelijks bijgevuld. wij waren er rond half 11 en het was tot 12 dus je zou verwachten dat er toch wel wat bijgevuld zou worden. Nu hebben we maar een broodje buiten het hotel op. er waren op het moment van ons bezoek ook andere gasten die zoekend door het buffet liepen om nog wat te kunnen bemachtigen.

Verbleef: augustus 2018

Geachte gast, de kwaliteit/prijs verhouding van het ontbijt is optimaal en onze gasten kunnen ervan op aan dat ze niet teleurgesteld zullen worden en ze tevens waar voor hun geld krijgen. Helaas, heeft u het niet zo ondervonden en daarom hopen wij dan ook dat wij u van gedachten kunnen doen veranderen bij uw volgende verblijf aan het Lindner Hotel & City Lounge. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Zeer goed hotel, goede ligging en superkamers. Zeer goed onthaal en luxe ontbijt. Zeer tevreden. Mooie ruime kamer. In Antwerpen een tophotel.
Zeker een aanrader.
Een pluim voor het personeel. Van schoonmaak tot receptie en zeker een uitstekende bar.

Verbleef: mei 2018

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Het hotel ligt aan het Centraal Station op ongeveer een 10 minuten stappen van de Meir en het centrum. Vriendelijk personeel, zeer mooie en comfortabele kamers en een zeer lekker en uitgebreid ontbijt

• Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.