Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamers, zeer goede bedden. Dit hotel ligt naast het centraal station van Antwerpen en is ook vlot bereikbaar met de auto.
Gekoelde flesjes water op de kamer (gratis) .
Vlotte check in !
Tijdens de zomermaanden is de skybar op de hoogste verdieping open. Wij vonden het jammer dat dit niet op de website stond, want dit was 1 vd redenen dat we voor dit hotel gekozen hebben.

Datum van verblijf: mei 2018
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor zowel zakelijk als een weekend weg is dit een prima hotel.
Van de parkeergarage kan tegen betaling gebruik gemaakt worden, het centraal station ligt om de hoek en ook de taxi’s zijn binnen handbereik.

De kamers zijn netjes, ruim opgezet en schoon. Met een beetje geluk heb je ook nog mooi uitzicht over Antwerpen.
Ontbijten kan in het hotel maar ook zeker een aanrader voor een gezonde start van de dag is: Le Pain Quotidien. Dit is direct naast het hotel gelegen.

Restaurants, bars en ook het winkelcentrum zijn op loopafstand te vinden. Mocht je nog tijd over hebben dan ligt de ingang van de dierentuin aan de andere kant van het centraal station.

Datum van verblijf: juni 2017
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 15 mei 2018

Attent, snel en vriendelijk personeel. Gezellige bar beneden en skybar op de bovenste verdieping. Ruime kamers voorzien van alle comfort. Ik kon de luidspreker in de badkamer erg appreciëren. Uitstekend ontbijtbuffet !!! Spijtig genoeg géén eigen parkeerfaciliteiten.

Kamertip: De hogere verdiepingen hebben
Datum van verblijf: mei 2018

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Hotel is heel net, vriendelijk personeel en een super lekker ontbijt. Ideaal gelegen als je met de trein komt, maar ook als je met de auto komt. Het is rustig gelegen, maar toch vlakbij het station en het centrum. Je kan parkeren in de ondergrondse garage van het Centraal Station met ruime parkeerplaatsen.

Datum van verblijf: mei 2018

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Top locatie op loopafstand van het centrum en direct naast het Centraal Station. Fijne ruime kamers, goede bedden. Prima service, vriendelijk personeel. Kleine maar nette wellness. Riant ontbijt. Kortom: aanrader

Datum van verblijf: mei 2018

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.