• Zwembad
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Eden Antwerp(Antwerpen)
Gratis annuleren tot 28/07
Travelocity
Zie aanbieding
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
Priceline
  • Roomservice
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers, zeer goede bedden. Dit hotel ligt naast het centraal station van Antwerpen en is ook vlot bereikbaar met de auto.
Gekoelde flesjes water op de kamer (gratis) .
Vlotte check in !
Tijdens de zomermaanden is de skybar op de hoogste verdieping open. Wij vonden het jammer dat dit niet op de website stond, want dit was 1 vd redenen dat we voor dit hotel gekozen hebben.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zowel zakelijk als een weekend weg is dit een prima hotel.
Van de parkeergarage kan tegen betaling gebruik gemaakt worden, het centraal station ligt om de hoek en ook de taxi’s zijn binnen handbereik.

De kamers zijn netjes, ruim opgezet en schoon. Met een beetje geluk heb je ook nog mooi uitzicht over Antwerpen.
Ontbijten kan in het hotel maar ook zeker een aanrader voor een gezonde start van de dag is: Le Pain Quotidien. Dit is direct naast het hotel gelegen.

Restaurants, bars en ook het winkelcentrum zijn op loopafstand te vinden. Mocht je nog tijd over hebben dan ligt de ingang van de dierentuin aan de andere kant van het centraal station.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Peter N, General Manager van Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

15 mei 2018 beoordeeld

Attent, snel en vriendelijk personeel. Gezellige bar beneden en skybar op de bovenste verdieping. Ruime kamers voorzien van alle comfort. Ik kon de luidspreker in de badkamer erg appreciëren. Uitstekend ontbijtbuffet !!! Spijtig genoeg géén eigen parkeerfaciliteiten.

Kamertip: De hogere verdiepingen hebben
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

14 mei 2018 beoordeeld

Hotel is heel net, vriendelijk personeel en een super lekker ontbijt. Ideaal gelegen als je met de trein komt, maar ook als je met de auto komt. Het is rustig gelegen, maar toch vlakbij het station en het centrum. Je kan parkeren in de ondergrondse garage van het Centraal Station met ruime parkeerplaatsen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Top locatie op loopafstand van het centrum en direct naast het Centraal Station. Fijne ruime kamers, goede bedden. Prima service, vriendelijk personeel. Kleine maar nette wellness. Riant ontbijt. Kortom: aanrader

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.