“Zeer slechte tomatensoep, goede calamaris”
Beoordeling van Kelly's Irish Pub

Kelly's Irish Pub
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 343 van 1.867 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: U waant zich meteen in Ierland! In dit mekka voor sportfanaten hangen wel 12 plasma-schermen om live wedstrijden te volgen. Geniet van een stevige pint of maak uw keuze uit het gamma van 50 verschillende whisky's. Kenners besellen hier de échte Irish Coffee gemaakt met Jameson! Op de kaart staan traditionele Ierse gerechten als Irish stew, bangers & mash, cottage pie en sappige hamburgers. Tijdens weekends brengt live muziek er te sfeer in.
4 weken geleden beoordeeld

Tomatensoep gegeten, was echt slecht. Je proeft amper de tomaten doordat de soep veel te pikant gemaakt is.
De calamaris met zelfgemaakte tartaarsaus was wel goed.
Het personeel probeert wel vriendelijk te zijn, maar heeft precies amper tijd/geduld. Wat wel bizar is gezien ik er was tijdens een rustig moment.
Beetje raar.

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2019 beoordeeld

leuk plek om even uit te rusten tijdens shoppen onder het genot van een zachte Guinness met de match op de achtergrond.
even een hapje eten is goed te doen. van fish & chips tot chicken curry .

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

lokatie is top, zaak ziet er mooi uit, maar de manager is de slechtste die ik ooit in mijn leven ben tegen gekomen. Laat mensen bestellen, rekent niet af en zet gewoon alles op onze rekening.

En we moesten gewoon betalen ging toch over meer als 200 euro. Ronduit schandalig.

Bediening duurt een uur, ieder biertje of hapje dat je bestelde duurde minimaal 25 min.

Aanraden, ga er nooit en zoek een andere Irish pub in de buurt 100x beter

B

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juni 2019 beoordeeld

Goeie pub voor een goed getapte Guinness, fish&chips en een avondje sport kijken. Leuke live muziek en tijdens happy hour werd er een gratis hapje (frietje mayo) geserveerd. Kortom een bezoekje waard!

Datum van bezoek: juni 2019
30 april 2019 beoordeeld

Overal schermen, Guinness bier en vrolijk geroezemoes uit een Iers café op een druilerige zaterdagmiddag in Antwerpen; vriendin ziek in bed op hotelkamer, toch maar even een rondje Antwerpen doen. Wat geshopt en in de middag hier na regenbui binnen gedoken.
De vrolijke blonde dame, Iers van origine maar nu woonachtig in Antwerpen, bracht vrolijke al vertellend en lachend een Guinness biertje voor me.
Dit tijdens een goede voetbal Derby op de schermen op de achtergrond en met de kwalificatie van Max op de mobiel.
Soms kan je ondanks bovengenoemde "tegenslagen" toch zo je kleine geluksmomentjes beleven......
Fijne plek!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Kelly's Irish Pub bekeken, bekeken ook

In Kelly's Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!