11 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is zeer goed gelegen aan de achterzijde van het centraal station. Ik had gevraagd naar een rustige kamer en heb die ook gekregen op verdieping 7. Basic inrichting en net. Spijtig dat er verschillende brandplekken waren op de grond en meubilair van voorgangers , ondanks dat er een rookverbod is. Verder niets op te merken.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd met een groepje jongeren in functie van een GWP-week.
Onze jongeren hebben autisme, dus alles moest reeds vroeg voorbereid worden. Doorheen een schooljaar kunnen er dus nog extra leerlingen toekomen. Hierdoor moest ik het hotel steeds opnieuw contacteren om wijzigingen te vragen en dit was keer om keer GEEN enkel probleem! Steeds even enthousiast en begripvol. Zelfs wanneer het hotel volboekt was, hebben ze nog steeds meegezocht naar een oplossing! Zelfs het ontbijt was geen enkel probleem. Ons groepje kreeg een uur toegewezen dus wij konden met zen allen gezamelijk ontbijten.
Dikke pluim voor het management en het team voor de service, betrokkenheid en toewijding!!
Wij weten in elk geval waar we heen moeten, wanneer we Antwerpen bezoeken!

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
3 april 2018 beoordeeld

Ideaal hotel om 1 nacht te verblijven. Alles is basic maar netjes. Voor 1 nacht heb je niet meer nodig. Ontbijt is niet uitgebreid maar ook weer in orde voor een kort verblijf. Parkeren in de omgeving is wel niet altijd evident.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
2 april 2018 beoordeeld

Wij hadden voor 2 nachten geboekt maar door het weer genoodzaakt een nacht bijgeboekt nadat wij al uitgechekt waren en ze hebben ons zelfs dezelfde kamer willen geven! Het personeel is vriendelijk en probeert het je zo aangenaam mogelijk te maken.Kamer was net ,eenvoudig , maar functioneel , zoals je van deze keten mag verwachten.+Heel tevreden!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
27 maart 2018 beoordeeld

Lange wachttijden bij in en uit checken. Enkel 2 Vlaamse zenders op tv. Vriendelijk personeel en lekker en voldoende ontbijt. Douche gel was niet aangevuld. Rustige kamer gekregen. Goed bed. Ideaal voor 1 nacht.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com