“Absurd onaardige eigenaar”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
5 weken geleden beoordeeld

Het eten is lekker, maar de eigenaar is zó absurd onvriendelijk en grof dat ik nooit meer terug zal komen. Na 15 minuten wachten was het aan mij om te bestellen, de man imiteerde mijn houding (om mij te vernederen?!) en keek me belachelijk arrogant aan en zei vervolgens “ga zitten” met een wegwerpgebaar. Even later vroeg ik aan de salade bar of er misschien nog bloemkool was aan een dame die dit ging bijvullen. Ik wachtte hier een minuutje op, maar dat stond hem niet aan. Hij schreeuwde dat ik ergens anders moest gaan staan & vervolgens: “hier je bloemkool weg nu!”. Ik ben sprakeloos weggegaan en zal zorgen dat niemand in mijn omgeving hier ooit nog naar toe zal gaan. VERSCHRIKKELIJKE SERVICE!

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk broodje gegeten, uniek concept. Zelf je broodje vullen aan de salade bar. Smaken passen goed bij elkaar. Daarnaast goede bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Echt fantastisch, hier kom ik zo graag. De uitbater is zo een lieve man. Leuk concept dat je je broodje zelf aan de saladebar kan vullen en heerlijke aardappelfrietjes.

Datum van bezoek: april 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al ben ik geen vegetariër een lekkere falafel waardeer ik veel meer dan een broodje shoarma! En deze falafel was heerlijk!

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Multiculturele omgeving, je hoort er zowel Australisch praten als Spaans en dat is al mee een onderdeel van de sfeer.
De falafel is echt lekker,.je vult zelf aan met groentjes en op tafel worden allerlei sausjes. gezet.
Absoluut een aanrader om eens te bezoeken !

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!