“Zeer goed!”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker!!!! Een aanrader voor wie falafel wilt ontdekken!
Snelle bediening en goedkood. Voor 10€ heb je een meer dan volwaardige maaltijd!

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goede falafel gegeten met verrassende salade. Ook erge aardige bediening! Drie soorten sauzen en wel meer dan 20 soorten sla of saus om toe te voegen!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze voor mensen die veganistisch willen eten.
Het eten was lekker maar had meer gekruid mogen zijn, sommige delen te flauwe. Porties mochten beetje groter zijn, heb er van genoten maar had ook heel snel terug honger.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De man die aan de toog was, was heel kortaf. Die doet zijn job precies niet graag en zou misschien toch een les volgen van anger management. Het eten was heel lekker en vers. Maar ik kom alleen al door de service NIET meer terug! En zal het ook niet aanraden aan anderen. Voortaan eet ik mijn falafel liever THUIS met een BIG smile.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk bekennen dat falafel niet echt mijn ding is, en ikzelf deze zaak nog niet bezocht heb, alhoewel ik vlak achter de hoek werk...waarim dan een review; wel... mensen in mijn zeer dichte nabijheid hebben er al wel geweest en vonden het allemaal top...en ook als ik er eens voorbij kom, zit de zaak altijd vol met soms een serieuze wachtrij om iets te bestellen... dit wil toch zekers betekenen dat het een goed zaakje moet zijn....dus daarom......

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!