“Niet mijn ding maar toch......”
Beoordeling van Falafel Tof

Falafel Tof
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.544 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk bekennen dat falafel niet echt mijn ding is, en ikzelf deze zaak nog niet bezocht heb, alhoewel ik vlak achter de hoek werk...waarim dan een review; wel... mensen in mijn zeer dichte nabijheid hebben er al wel geweest en vonden het allemaal top...en ook als ik er eens voorbij kom, zit de zaak altijd vol met soms een serieuze wachtrij om iets te bestellen... dit wil toch zekers betekenen dat het een goed zaakje moet zijn....dus daarom......

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof concept. Naar keuze je eigen broodje vullen met lekkere groentjes. Aardappeltjes waren zeer lekker. Vriendelijke bediening.
Ook mijn man die door ziekte moeite heeft met kauwen en slikken heeft hier met veel smaak een falafel kunnen eten.
Komen hier zeker terug!!

5 september 2017 beoordeeld

Eenvoudig, snel, goed, alles was perfect. Ik heb het goed gegeten en zal terugkomen :)
Ik adviseer !

3 september 2017 beoordeeld

Na enkele dagen reizen waren wij wel toe aan een gezondere maaltijd en ervoor gekozen om dit uit te proberen. Het was zeker de moeite waard, je kan je eigen broodje aanvullen met de producten die jijzelf wilt. Aangezien ik lactose intolerant ben vond ik dat wel ideaal. Ik zou hier zeker terug komen!

2 september 2017 beoordeeld

Je voelt je hier meteen thuis. Bijzonder attent personeel, die goede uitleg geeft over het concept. Al meerdere keren hier een broodje falafel gegeten en altijd top kwaliteit.
Je krijgt een broodje met enkel falafel, en daarna mag je zelf je broodje vullen aan het saladebuffet.

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!