“Fenomenaal”

Geclassificeerd als nr. 7 van 1.711 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

We startten om 19u onze geweldige avond in deze culinaire tempel.
13 gangen op het menu, schilderijtjes op het bord, heerlijke smaken.
Het personeel vertelt bij elk gerecht een verhaal, over de herkomst van de producten, over de partners met wie ze werken...
Fantastische marketing, het is meer dan eten en drinken, het is een bubbel waarin ze je meenemen.
We kozen zelf onze flessen wijn, geen aangepast arrangement. Heerlijke wijnen maar een moeilijke kaart om je weg in te vinden.
Super vriendelijk personeel.
Top ervaring

4 weken geleden beoordeeld

De lunch met 13 gangen is een middagvullend programma: wij arriveerden om 12:30 en verlieten om 17:30 The Jane. Deze uren waren gevuld met tongstrelende gerechten en een heel bijzonder non-alcoholisch drankenarrangement. Wij vonden de gangen die Nic Bril en zijn team ons voorschotelden subliem en de bediening erg prettig. Je moet een welgevulde portemonnee meenemen, maar deze ervaring vergeten wij niet snel.

13 september 2018 beoordeeld

We gingen om iets voor een uur in de middag aan tafel. 11 heerlijke gerechten. De eerste keer keek ik op mijn horloge 14.00 uur. Vervolgens pas tegen 17.00 uur. Hoe is dit mogelijk. Alleen een echte culinaire belevenis gecombineerd met goed gezelschap laat de tijd stilstaan.

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met dit bezoekje maak je niet enkel een culinaire reis met al je zintuigen, ze nemen je mee in naar hun eigen dimensie! De bediening zweeft elegant door de zaal onder een al ziend oog van de maître Ra. De volledige flow van het gegeven is gedreven en geladen met talent. Elk bordje legt een parcours af, van de keuken, naar de zaal, tot op je tafel en daar worden ook de begeleidende woorden bijpassend bij het gerechte zorgvuldig gekozen. Detail, talent, drive, feelings, sfeer wat een pakket, wat een ervaring, wat een avond. DANK!

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar zo’n restaurant ga je niet elke week eten , alvast ik toch niet . We zijn al wel een paar keer geweest dus het is zeker de moeite . Mijn man zijn verjaardag gevierd met de hele familie ( zonder kleinkinderen uiteraard ) en met leuke vrienden . Het eten is top en van een héél ander niveau en niet te vergelijken . Speciaal interieur , vriendelijke toch iets afstandelijke bediening ( je kan geluk hebben ) maar hetgeen op je bord(en) komt is subliem . Verrassende combinaties en inderdaad soms explosies in je mond van smaken . De prijs is uiteraard hoog maar het is de ervaring wel waard . Als ik een minpuntje mag zeggen ( sorry Sergio ) , de laatste keer zaten wij aan de lage tafels en de verlichting was zo zwak dat we amper konden zien wat er op ons bord lag , spijtig want er word zo hard aan gewerkt ! Als je budget het toelaat , zeker eens doen , proficiat aan de chef(s) !

Reizigers die The Jane bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In The Jane geweest? Deel je ervaringen!