“Je was fantastisch Jane”
Beoordeling van The Jane

The Jane
Geclassificeerd als nr. 8 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi restaurant in een nostalgisch gebouw.
Heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen.
Vakkundig vriendelijk personeel.
Echt een ervaring die je moet hebben mee gemaakt

30 mei 2018 beoordeeld

We hebben met zijn 2en gaan lunchen. Buiten was het erg warm, binnen ook. Dit mag de pret niet drukken. We werden goed voorzien van koud water maar voor een restaurant op dit niveau is een goed werkende airco geen overbodige luxe!
Qua menu is er weinig keus. Je kiest voor 12 of 14 gangen eventueel aangevult met een kreeft gerecht en/of een gang met kaas, Deze gangen kun je laten begeleiden met bijpassende wijnen waar ook twee gradaties in zijn. Ook kun je kiezen voor een alcoholvrije begeleiding van het eten.
De gangen volgen elkaar in een prima tempo op. De vaart blijft er goed inzitten waardoor je ongeveer vier uur aan het eten bent. De uitleg over het eten en de wijn is uitstekend. Het eten zelf is van grote kwaliteit en wordt heel mooi opgediend. Ik hou zelf heel erg van de Oosterse keuken en dat proef je in meerdere gerechten terug. De gerechten zijn heel afwisselend en verre van saai. Dit restaurant heeft dan ook meer dan terecht twee Michelin sterren.
Wat ik wel jammer vond was dat toen ik terug kwam van het toilet het eten al geserveerd was inclusief de wijn. Dat hoort niet. Naast de temperatuur binnen was dat het enige wat er op te merken valt.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de lunch genomen in de upper room. Het eten was super super Lekker, alleen was de airco stuk en was het niet uit te houden van de warmte. Jammer want dit had een enorme domper op de ganse beleving én de eetlust. In een Zaak als deze is het niet ok dat het meer dan 28 graden binnen Is en je onwel wordt van de warmte... Een drankje van het huis, of tenminste de excuses zijn dan wel een minimum, maar dus niet gebeurd... jammer!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk bij The Jane gedineerd. Supermooi pand natuurlijk met prachtig interieur en de zwarte brigade was meer dan gastvrij, gekleed in superhippe kleding (loved the sneakers) en helemaal 2018 inclusief tattoo en piercing zodat het geen stijve bedoening werd. De wijnen en de stuk voor stuk prachtige gerechten waren een streling voor m’n tong. Kon geen favoriet gerecht noemen omdat werkelijk alles fantastisch was. Een heerlijke avond uit, die onze verwachtingen meer dan waar heeft gemaakt

21 mei 2018 beoordeeld

Echt top gastronomie in combinatie met perfecte wijnen,een waar culinair evenement,geen woord slecht hierover,telkens een verademing .
Eén spijtig minpunt : het personeel straalt niet de klasse uit waar dit restaurant eigenlijk voor staat.In je privé steek je in neus,oren of mond wat je wil maar op je werk en zeker in dit geval als je in een klasse zaak werkt vind ik het niet leuk een versierde of getatoeëerde dienster of ober aan tafel te hebben.Jammer maar helaas.
Maar ja,de baas zelf......

Reizigers die The Jane bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In The Jane geweest? Deel je ervaringen!