Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 181
Hotels.comUS$ 181
PricelineUS$ 181
eDreamsUS$ 181
TravelocityUS$ 181
CheapTicketsUS$ 181
Beoordeeld op 28 december 2018

Het was een rustig, gezellig hotel, goed gelegen in het centrum van de stad. Ook altijd fijn om een welkomstdrankje aangeboden te krijgen. Bij aankomst was de kamer reeds goed verwarmd, wat voor mij ook heel gezellig was, vooral in de winter. Het ontbijt was goed, maar mocht iets vlugger aangevuld worden en de aanwezigheid van iemand die af en toe vraagt of alles naar wens is miste ik persoonlijk een beetje, maar zeker lekkere dingen, zoals de zalm. Zoals ik reeds gelezen had bij vorige bezoeken, was de koffie "uitstekend lekker". Het personeel is heel vriendelijk en steeds bereid om de bagage te helpen dragen. Voor mij een klein minpuntje, lege glazen en kopjes misschien steeds vervangen door propere. Heel gezellig om er een paar dagen te vertoeven in alle rust en kalmte.

Datum van verblijf: december 2018
Bie V, Front Office Manager van Hotel Matelote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Bedankt voor de fijne review!
Ik communiceer uw opmerkingen naar ons management en team!

Beoordeeld op 27 november 2018

We zochten een leuk hotel voor een overnachting na ons bezoek aan Night of the Proms en onze bezoeken aan de tentoonstellingen in het kader van Barok. Een schot in de roos bleek onze keuze voor Matelote.

Datum van verblijf: november 2018

Bedankt voor de fijne review Dirk en Hilde!!
Hopelijk tot een volgende keer. :-)

Beoordeeld op 13 november 2018

Midden in het centrum en toch rustig gelegen. Superschoon en netjes. Wij hadden kamer 7 (junior suite) heerlijk groot en ruim. Ook fijn dat je altijd koffie kon pakken. Ontbijt was prima. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Datum van verblijf: november 2018

Beoordeeld op 14 september 2018

Centrum van Antwerpen, vlakbij Grote Markt, Kathedraal, Groenplaats ... Ideale ligging !Super vriendelijke ontvangst en hele mooie kamer. Ontbijt is uitgebreid, vers beleg, eitjes, heerlijk brood.Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen op een toplocatie, namelijk om de hoek van de grote markt. Ondanks de locatie is er geen sprake van geluidsoverlast. De ontvangst was hartelijk met een drankje en op verzoek waren er rozenblaadjes op het bed gelegd! Het ontbijt was prima en de bedden waren heeeeeerlijk. Als jullie dit lezen, hartelijk bedankt!

Datum van verblijf: september 2018

Bedankt voor de fijne review!!
Hopelijk tot een volgende keer!