TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Wij verbleven er met een groep van 13 personen in 4 verschillende kamers. De kamers waren zeer ruim en tof ingericht. We hadden op voorhand geen verwachtingen maar waren zeer positief verrast. Tof om er met een groep te verblijven voor een nacht!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie, alleen schoonmaak kan wat beter, kwamen in mei een kaartje van Januari in de kamer tegen

Badkaner is erg klein.

Tv stond erg hoog en afstandbediening was niet eens aanwezig.

Keuken mocht wel wat meer aangevuld zijn kwa borden bestek en glazen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Bijna alles perfect,alleen in de keuken kon wel een doekje en sponzen aanwezig zijn. In de badkamer geen washandjes aanwezig en voor in de toekomst is een keerborstel wel handig voor de flat/studio proper te houden. De wifi was perfect. Handdoekken en lakens kan wel meer aangeboden worden, hier heb ik zelf achter moeten vragen. Ikzelf had nunwel veel spullen bij, maar er zullen klanten zijn die dat niet allemaal bijhebben.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit is goed. Verwacht dus geen luxe. Maar om met een groep vrienden hier te overnachten is prima.
Ligging tov het centrum is goed te voet Ov is dicht in de buurt
Wel gehorige accommodatie
Lastig parkeren maar kan wel

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 22 december 2018

Dit is de 2e keer voor ons. Gebouw en kamers wat verouderd, maar daarentegen super fijne bedden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi. Ligging is prima en er zijn genoeg parkeermogelijkheden.

Kamertip: Studio voor 2 personen is echt heel ruim
Datum van verblijf: december 2018