“Goed zoals altijd!”
Beoordeling van Balls & Glory

Balls & Glory
Geclassificeerd als nr. 318 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk heb ik hierover niet veel te zeggen
Ik kom hier regelmatig en altijd corect behandeld
En het eten is altijd goed verzorgd
Miss een min puntje dat de stoelen redelijk hard zijn

Wim B, Owner van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Dat is een goede opmerking! Bedankt voor de complimenten & feedback! Tot een volgende keer? ;-)

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ball (Tikka Massala) met een slaatje (bloemkool, kikkererwten, enz.) en een vedett IPA als voedzame lunch op het buitenterras met zicht op het MAS ... fantastisch toch. Het eten was lekker; enkel de bordjes zijn altijd zo klein. Een groter bord zou toch wel makkelijker zijn.

Wim B, Owner van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Alright! Seems like you had a ball! Nog nooit gehoord dat je eten op kleinere borden gezonder is, Koen? ;-)
Hopelijk tot een volgende keer!

1 april 2018 beoordeeld

De interieur was eenvoudig. De service was ok. Het eten was wel lekker maar de keuze is wel beperkt. Gratis water en fruit maar fruit is niet echt vers. De prijs was wel redelijk te hoog vind ik.

Wim B, General Manager van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

De prijs zit hem in de kwaliteit en de handgedraaide ballen! ;-)

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijk vriendelijke en vrolijke ontvangst en bediening.
En echt wel genoten van jullie ballen!
Bedankt, en tot snel.

Fijn dat jullie hebben genoten van onze balls! Tot snel voor een tweede of derde ball? ;-)

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit/prijs perfect in orde. Mooie locatie.Originele gerechten, perfect voor een snelle hap.Beperkte kaart, het blijft hoofdzakelijk beperkt tot balls. Balls , stoemp en groenten zijn heel lekker. Spijtig dat het aanbod van desserten beperkt is en van weinig originaliteit getuigt; hier mag men ook wat creatiever met het aanbod omspringen, zou tot meer glory leiden. Ook is er wat meer aandacht voor het sanitair nodig, geen zeep, waterkraan die los staat, enz...

Thanks for the remarks! #weliketolearn We werken dagelijks hard om ons concept te verbeteren, maar dat gaat natuurlijk niet zonder jullie!

Reizigers die Balls & Glory bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Balls & Glory geweest? Deel je ervaringen!