“Bella patio”

BELLA PATIO
Geclassificeerd als nr. 981 van 1.711 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier wel regelmatig omdat ik het zelf een goed restaurant vind, het is bijna nooit druk en dat vind ik juist heel leuk omdat je dan rustig en op je gemak kan eten plus het eten is zeer lekker. Behalve bij de laatste keer toen had mijn vriendin ee steak gevraagd en het vlees was nogal taai. Ik vind dat ze moeten blijven bij italiaans zoals pasta's pizza's en meer van die italiaanse gerechten. Voor de rest top restaurant heel lekker en gezellig

29 april 2018 beoordeeld

Snelle hap, onverwachts bezoek. Wel het gevoel eens er een grotere groep binnenkomt dat deze voorgaan.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt snel geholpen en bediening is vriendelijk. Als voorgerecht had ik carpaccio, deze was nog helemaal bevroren. Toen ik een nieuwe kreeg was het bord warm, maar de carpaccio weer ijskoud. De pizza's die we hadden besteld waren heel lekker.

3 maart 2018 beoordeeld

We hadden er gereserveerd voor 9 personen en werden er zeer goed ontvangen .
De menukaart op een tablet was een zeer leuke bijkomstigheid .
het eten was gewoon verrukkelijk mits enkele aanpassingen omdat er een paar misverstanden waren . We zijn daar na de maaltijd nog zeker 1 1/2 blijven zitten en werden er zeker niet buiten gekeken .De rekening was zeer schappelijk .Gewoon een aanrader om eens gezellig niet duur te eten .

27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit restaurant, vriendelijk personeel en alles was mogelijk. Sfeer was ook prima. Wel enigszins rustig in februari ondanks de voorjaarsvakantie. Eten wordt snel geserveerd!

Reizigers die BELLA PATIO bekeken, bekeken ook

In BELLA PATIO geweest? Deel je ervaringen!