“Mijn dagelijkse koffiebar”

Caffe Mundi
Geclassificeerd als nr. 1 van 55 Dessert in Antwerpen
Keukens: Soepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Afhalen
Beschrijving: Caffe Mundi is een espressobar met microbranderij in hartje Antwerpen. In de espressobar heb je keuze tussen 6 verschillende koffiesoorten die allemaal vers en huisgebrand zijn. Kwaliteit staat bij Caffe Mundi centraal!
26 oktober 2018 beoordeeld

Heel lekkere koffie en aanverwanten (cappuccino, latte)
Wel erg klein voor de vele bezoekers
Lawaaierig
Zeker zijn geld waard

13 augustus 2018 beoordeeld

Al vele koffiezaken geprobeerd maar niets te vergelijken met CafféMundi!!! Top-koffie - top-personeel ! Een échte aanrader voor diegene die van koffie kunnen genieten !
Voor mij en mijn dochter DE top-koffie-zaak van Antwerpen !

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke koffie serveren ze bij Caffe Mundi! Echt een aanrader. Lunchkaart is klein maar voor ieder wat wils. Genieten!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg genoten van de lekkere koffie en taart geschonken met kennis van zaken. Ook koffie en thee te koop. Vriendelijke bediening en een tijd geleden een workshop rond koffie gaan volgen. Interessante ervaring!
Wij zijn fan!

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk klein persoonlijk! Heerlijke koffie met appelgebak. Hier kan je relaxen, aan je studie of krantje lezen of gewoon genieten

Reizigers die Caffe Mundi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caffe Mundi geweest? Deel je ervaringen!