“..”
Beoordeling van La Torre

La Torre
Geclassificeerd als nr. 1.359 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

Gewoon een dikke!!!! NUL. Kan je geen restaurant noemen vreemd zaakje?!!! Het eten word snel snel op de tafel gegooid..

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 pizza’s besteld, calzone en gorgonzola. Nadien nog een lekkere sabayon besteld. Lekker, goede bediening, de vele negatieve tripadvisor commentaren niet waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Het voorgerecht, carpaccio, was zeer matig en pover afgewerkt.
Er moest van alles bij om er wat smaak aan te brengen. De paar plakjes vlees waren zo dun dat je er doorheen kon kijken. De frites (bijlage hoofdgerecht) was uit een fabriekszak en meer karton dan frites. Waarom geen patate arrosto of patate al forno ( dat hoort bij een Italiaan! ) Probleem is dat je in Antwerpen niet meer weet wie echt Italiaans is of als Turk zich Italiaans restaurant noemt! Meestal komen er geen Italianen uit de keuken! De scaloppina was overigens wel goed! Al met al niet om over naar huis te schrijven: 14 in een dozijn. Uitzicht mooi en bediening ging wel.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelde zo slechte bediening meegemaakt. Een uur op 2 pizza’s moeten wachten. Drankjes vergeten en als je dan wat krijgt is het cola zonder prik.
Er zijn betere Italianen in Antwerpen.

Datum van bezoek: mei 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten dat we bij vriendelijk personeel terecht kwamen. Het was het tegenovergestelde! Zeer onvriendelijk personeel! Zelfs niet blij met een beetje fooi. Het eten was niet geweldig, ik ken veel mensen die voor dat geld veel beter kunnen koken.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die La Torre bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In La Torre geweest? Deel je ervaringen!