TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Beschrijving: Steakhouse
Beschrijving: Steakhouse
14 september 2019 beoordeeld

De hele discussie rond vlees of niet, wordt beter beslecht tussen kwaliteitsvlees en rommel. Blijkbaar kennen velen niet het verschil tussen beiden.
Bij Piétrain zit je goed! Hier krijg je de beste kwaliteit. Geen pezenvlees, geen water dat uit het vlees loopt, maar zacht en smaakvol vlees.
Wij kozen voor het volprezen grasbuikje en de Schotse zesrib. Beiden subliem en no nonsens. Vlees, een slaatje en frietjes. Dat is waar je voor gaat.
En de bereidingswijze, de cuisson, is toch ook vaak een probleem. Hier perfect. Bleu is bleu, saignant is saignant. Zoals het hoort.
Proficiat!

Datum van bezoek: september 2019

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees is er elke keer opnieuw ongelooflijk lekker. De slaatjes zijn ook telkens goed. Uitgebreide drankenkaart met interessante wijnen en gins.
De service is er top: aandacht voor alles, maar toch huiselijk.

Datum van bezoek: maart 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellent comfort good voor de vleesetende medemens. Lichte smaakvolle bearnaise. Excellent gegrilde zesrib. Om van de chicomousse te zwijgen. Probeer zelf maar.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met onder de familie, samen met de kids, een echt top zaakje, gezellig, super eten en een waar paradijs voor de vleesliefhebber, super kwaliteit, perfecte bakwijze,... Top

Datum van bezoek: juni 2019
27 mei 2019 beoordeeld

"De Piétrain" is in de Antwerpse slachthuisbuurt een klassieker. Toen het slachthuis nog in volle bedrijvigheid was, kwam ik hier geregeld lunchen of dineren. De buurt gonsde van de bedrijvigheid en de cafés, die later uitgroeiden tot restaurants, zaten 's middags overvol. Slachters, veeboeren en commerçanten ontmoetten er elkaar en er werd niet op een centje gekeken. Dat is inmiddels al enkele jaren geleden en het slachthuis werd gesloten. For old times sake ben ik op een vrijdagavond samen met mijn zoon, teruggekeerd naar een oude liefde, en ik werd niet bedrogen! Ik reserveerde vlot via de website van de Piétrain. Wij aten "picanha", het staartstuk van het rund, te bestellen voor twee personen. Het vlees was perfect gegaard en de sausjes, respectievelijk roquefort en peperroom, vormden een goede begeleider. De wijnen zijn ook per glas te bestellen en zijn van een behoorlijke kwaliteit. De bediening is volks, vlot en vriendelijk en de verhouding prijs/kwaliteit is oké. Nog altijd een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Pietrain bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pietrain geweest? Deel je ervaringen!