“Heerlijke friet en kip aan het spit”
Beoordeling van Frituur Eethuis de Laet

Frituur Eethuis de Laet
Geclassificeerd als nr. 639 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een frietzaak wat al een paar decennia bestaat en altijd even lekkere friet en kip!proef ook het stoofvlees!je kan buiten zitten met uitzicht op het centraal station!hele fijne zaak dit!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht tot gedateerd, in 2015 waren jullie top nu zijn jullie een flop! Zeer slechte bediening: mevrouw die met de worsten gooit en een cervela ondoorbakken aflevert! Ofwel is het koud of warm. Toch nog zout op de frieten doen terwijl je vraagt er geen op te doen!! voor mij persoonlijk is dit de slechtste frituur van Antwerpen geworden. Helaas kan ik als local dit niet meer voorstellen en bezoekers. Ik hoop dat men kan herorganiseren en terug beter kan worden, want ik kwam er graag.

20 augustus 2017 beoordeeld

voor mij een v/d beste frituren voor stoofvlees en goulash ! zelf bereid ter plaatse en lekkere frietjes en nooit lang moeten wachten.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik komen om de zoveel tijd, vanuit Rotterdam, naar Antwerpen alleen om deze heerlijke friet te eten.

25 juli 2017 beoordeeld

Voor mij was het de eerste keer en ik heb er lekker gegeten. Het was er rustig .De bediening was o.k. Maar het desserttoetje was werkelijk " DE VERRASSING van de dag".

Reizigers die Frituur Eethuis de Laet bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Frituur Eethuis de Laet geweest? Deel je ervaringen!