“Spijtig”
Beoordeling van Castellino

Castellino
Geclassificeerd als nr. 1.255 van 1.660 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Welkom bij Castellino! Gelegen in het centrum van Antwerpen, de ideale locatie om te genieten van een verzorgde snack of uitgebreide maaltijd, van een snelle lunch tot een volledig diner.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het weer viel enorm tegen, dan maar een Aperitiefje drinken op dit mooie uitnodigend terras.
Ik bestel aan een zeer vriendelijke kelner de Aperol Spritz die op een groot bord voor het terras staat vermeld.
Sorry Mijnheer....dat hebben wij niet.
Blijkt dat het bord vande buren is, niemand zet het op zijn plaats.
Ok, geen probleem, geef mij een glas droge witte wijn en Garnaalkroketjes.
Ai......drie Garnaalkroketjes op het bord, maar reeds onbegrip in mijn ogen.....de kroketjes liggen verdeeld over een bodem cocktailsaus.
Afschuwelijk onsmakelijk.
Cocktailsaus met gewone gepelde garnaaltjes...ja. Maar nu niet.
Ook, een raad aan de uitbater, koop een beter merk Garnaalkroketjes en geef er maar 2, ipv 3 want ik moest echt zoeken naar de garnaaltjes.
Ik wacht op een kelner...... 25 min, niemand komt bij me.

Ik stel me recht en wil me verplaatsen want onder mijnboetenstroomt de regen door.
De steeds even vriendelijke kelners vragen mij om eerst de andere tafel af te rekenen.g. Geen probleem..... Ik wil niet moeilijk doen ook al wil ik graag mijn hoofdschakelaar bestellen.
Graag nog 1 glas droge witte wijn en Mosselen Natuur.
Ai......Geen mosselen mijnheer, enkel in het seizoen.
Veel te laat nu om hier een der restaurant binnen te stappen en mosselen te eten.....onbegrip want op internet staat dat het mosselseizoen zeer vroeg Is begonnen.
Ik hoop deze kelners ooit nog ineen andere zaak tegen te komen want zij zijn Top.
Zelf kom ik hier nooit meer terug.
Wellicht geen probleem voor de eigenaar want zit hier voldane de toeristen......

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan op een zonnige vrijdag rond 17u30. De ober kwam erg snel en ons eten zelfs nog sneller. We bestelden beide een pasta. Toen we wilden afrekenen was er eerst geen ober die onze richting uit keek. Toen er uiteindelijk iemand kwam zei hij: wat moeten jullie. Wat ik al erg onbeleefd vond. Vervolgens hebben we nog een kwartier moeten wachten, nog steeds geen rekening. Toen riepen we de andere ober maar. Meer dan 20 min wachten op een rekening was wel overdreven lang. Er was véél te weinig personeel.

15 mei 2018 beoordeeld

Als ik de recensies lees is dit absoluut niet het beeld wat wij hadden. Wij waren hier op 9 mei jl. en het was prachtig weer. Op de Groenplaats is het erg druk en toeristisch en dat zagen wij ook op de kaart van andere restaurants. Tot we bij Castellino aankwamen. We hadden hier perfect gegeten (Salade Frutti Di Mare). Personeel was aardig, alleen mannelijke obers en ik denk dat het de zaak goed zal doen om vlotte dames aan te nemen. Ik weet zeker dat dit extra zal aantrekken. Kom hier zeker nog een keer terug!

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnen gestapt. Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening. Ook heel gezellig binnen zitten. Een aanrader !!!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt een verschrikkelijke service. Na een halfuur gezeten te hebben kwam er eindelijk iemand opschrijven wat we wilden drinken. De mannelijke ober draaide met de ogen en keek naar de stoel en mijn man (die 2m is) dat hij en de stoel naar zijn inziens te ver naar achteren stond geschoven. Hij kon er maar moeilijk voorbij. Vervolgens na een kwartier kwam de ober nogmaals voorbij en zag dat ze ons vergeten waren. Na nog een kwartier kwam onze drank via een andere vrouwelijke ober die geen Nederlands sprak. Onze drank werd op de tafel naast ons gezet bij de verkeerde mensen. Toen we zeiden dat het voor ons was draaide de vrouwelijke ober met haar ogen en keek ze ons vies aan. We voelden ons niet welkom.

Reizigers die Castellino bekeken, bekeken ook

In Castellino geweest? Deel je ervaringen!