“Vreselijk”

Keukens: Zuid-Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld

Nooit meer !!! Een jaartje geleden was deze zaak nog prima. Na dit bezoek nooit meer. Vreselijk. Steak veel te doorbakken. aangebrande kip en worsten. Meer worst dan dat ze met steak rond gaan. En dan nog onvriendelijk personeel. Geen lach kan er af. alles moet snel gaan bij de obers. Van corona hebben ze hier nog niet gehoord. Obers lopen rond met mondmasker op hun kin. Jongeren en vriendjes van obers staan buiten aan de deur van het restaurant en lopen f en toe naar binnen. Zijn dit portiers of patsers ? Geen veilig gevoel gaf het ons, ook al waren we met 4 personen.
Tot slot wordt er in deze zaak gepoetst ? Een andere tafel die over ons zat, zag een muis lopen. Wanneer ze de opmerking gaven aan de dienster, ontkende deze het en werdt de tafel bijna doodgebliksemt. Voor ons een grote teleurstelling, ons zien ze hier nooit meer terug.

Datum van bezoek: september 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweeeeeeldig verjaardags diner genoten met de familie ( 9 personen ) lekker vlees en zowaar nog lekkerdere vis aan de spies gebraden op den houtskool BBQ ! Koude en warme groentjes super lekker, met diverse frisse sauzen in knijp tubes ! All you can eat ! Gebakken gesuikerde banaan en warme ananas als dessert hmmmmmmmm ! Zeeeeeeer gemoedelijke uiterst naturel en vriendelijke bediening door professioneel jong personeel . Echt met volle teugen van genoten ! Voor de 2e keer al ! Echte aanrader !

Datum van bezoek: maart 2020
7 maart 2020 beoordeeld

het vlees (all you can eat) komt snel en is erg lekker. Er is veel afwisseling. Dat staat jammer genoeg wel in contrast met de erg matige side-dishes (weinig geinspireerde slaatjes). Kortom; ga er voor het vlees, niet voor groentjes ;)

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Het is zeker niet alleen omwille van de ligging, buurt van de Slachthuislaan in Antwerpen, dat dit Braziliaans restaurant zijn reputatie als vleesrestaurant eer aandoet.
Het is hier gewoon een uitstekend adres om je diner te plannen , zeker als je samen bent met een gezelschap dat vlees kan appreciëren.
In een origineel interieur kan je hier met de keuze original menu een variatie van vis, vlees en groenten op je bord krijgen waar zelfs de grootste eters meer dan voldoende mee hebben.
Aan een juist bepaald tempo komt één van de garçons langs aan je tafel om van een grote spies een stukje lekkernij af te snijden en je te laten genieten.
Genieten is ongetwijfeld het juiste woord want alles, van vis tot meerdere soorten vlees, zijn bereid op de perfekte wijze en bieden je een compleet genot.
Bovendien wordt je de gelegenheid geboden dit alles te laten samen gaan met een lekkere en vooral betaalbare huiswijn.
De bediening is uitermate vriendelijk en attentvol om tips te geven wat juiste sausen betreft.
Als dit de manier is van eten in Brazilië is het zeker ook een aanrader om een reis naar dat land te plannen.
In ons geval, op een zaterdagavond, zat dit restaurant gezellig vol en is het bijgevolg aangewezen goed te plannen en te reserveren.
Een sterke aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
25 december 2019 beoordeeld

We namen gisterenavond het Kerst arrangement.
Het was een geweldige ervaring voor ons gezelschap.
We mochten starten met een heerlijke cocktail, gemaakt zoals het hoort!
Daarna begon ons eetfestijn lekker voorafje en dan à volonte kwam men rond met brochettes waarop afwisselend lekkere vlees en vis werd aangeboden.
Zelf ben ik fervent vleeseter en ik kan zeggen wat zijn mijn smaakpapillen hier verwent geweest met de heerlijkste en malste stukken vlees uit rundvlees.
Er zijn hier ook opties voor de fervente visliefhebber , heerlijke zalm en lekkere botervis.
Het dessert, in mijn geval ijs met chocoladesaus maakte het geheel af.
De mensen in de bediening zijn allemaal stuk voor stuk supervriendelijk, je kon er niets aan misvragen.
Parkeren in de nabije omgeving is geen probleem, plaats zat.
Wij gaan hier zeker nog terugkomen

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Pampas Rodizio bekeken, bekeken ook

In Pampas Rodizio geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.