“Arrogante garcon”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilden iets drinken op het terras maar kregen als antwoord van de arrogante garcon dat dit enkel voor te eten was. Rondom ons zaten er verschillende mensen gewoon iets te drinken. Hier komen wij NOOIT meer

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Smelt heerlijk zodra ik een hap neem. Waard om dit een keer te proeven. Blijft heerlijk❤ bestelling is snel en vriendelijke medewerkers

Datum van bezoek: september 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keer op zaterdagavond iets gaan drinken en qua drank wel oké.
Echter vandaag een andere oner dan gewoonlijk en plots kan je op zaterdag vanaf 18u niet meer gewoon iets drinken op het terras. De (verschrikkelijk arrogante) ober maakt je duidelijk dat er alleen maar wordt opgediend als je eet en andere gasten worden gewoon wandelen gestuurd.
Erg klantvriendelijk is dat niet. Liever lege tafels dan enkel iets drinken. En als je de ober erop aanspreekt, dan zegt hij doodleuk dat hij er al 2 jaar werkt en niet lui is zoals zijn andere collega’s die alleen iets drinken ook toelaten.
Van een afknapper gesproken...

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Toen we op zaterdag enkel een apero wilden drinken (18u) werden we op zeer arrogante manier erop gewezen dat het terras enkel om te eten is vanaf 18u. Nochtans al verschillende keren op dit tijdstip al iets komen drinken en nooit een probleem.
Toen we de garçon hierop aanspraken zei hij letterlijk, dan zullen mijn collega’s luier zijn dan ik...
Jammer, want de rest van de garçons wel vriendelijk, zonde dat er één rotte appel tussen zit...

Datum van bezoek: augustus 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met twee personen!
Lang moeten wachten op de eerste ober, deze nam onze drank op en na 15min nog steeds geen drank. Nochtans was het niet al te druk!
Toen kwam ober nummer twee onze drank en eten opnemen. Gelukkig kwam er toen na 10min drank aan!
We bestelden een wok met groenten en scampi (16,5€) en een lasagne (13,5€).
De wok telde 5 scampi’s en de groenten waren verstopt onder de rijst! Currysaus was ook bijna niet aanwezig!
De lasagne was niet voldoende opgewarmd en al helemaal niet gegratineerd! Ober nummer twee vroeg of we brood wilden bij de lasagne, ons antwoord was “graag”. We hebben ze niet meer terug gezien en dus ook geen brood gekregen!
Ons zien ze hier niet meer terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Brasserie Windsor bekeken, bekeken ook

In Brasserie Windsor geweest? Deel je ervaringen!