“Lekker”

La Fontanella
Geclassificeerd als nr. 75 van 1.697 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met een grote groep, dit verliep allemaal zeer vlot. Lekker eten in een mooi interieur.

13 mei 2018 beoordeeld

Op trip advisor zag ik dat dit restaurant een hoge score kreeg. We wisten dat dit etablissement wordt bezocht door de Antwerpse BV's. We waren met 4 ervaren restaurant gangers. We waren wat te vroeg, om kwart voor zes ter plaatse , maar het was nog niet open, we reserveerden een tafel en zouden tegen 18u terug komen. Om 18.10u arriveerden we en er waren reeds verschillende tafels bezet. De mannelijke kelner die in wat gebroken Italiaans-Vlaams ons aansprak was heel vriendelijk en nam vlot de bestelling op. Een uur later waren we echter nog aan het wachten op eten. Toen ik vriendelijk aan de jonge dame vroeg of ze ons niet vergeten waren, kreeg ik op kordate, eerder onbeschofte wijze hardop de vraag. "Moet ge misschien nog ergens zijn? " Geschrokken, eigenlijk verbouwereerd van dat gedrag antwoordde ik dat we naar een optreden gingen. Waarop ze zegt; "Wat denk je dat die andere mensen doen, die gaan ook allemaal dus ge zult moeten wachten". Iedereen aan onze tafel bleef met totale verstomming achter, minuten wist niemand wat zeggen, net zoals de mensen aan de tafels rond ons die mochten meeluisteren. Even later kregen we ons eten . En daar zou eigenlijk deze beoordeling over moeten gaan, dus ik probeer nu objectief hierover feedback te geven. 3 van de 4 personen waren teleurgesteld. Mijn Fillet pure Fontanelle was blue terwijl ik" a point" had gevraagd, maar ok, daar maak ik geen punt van , de kwaliteit van het vlees was goed. De pasta en saus beviel me echter niet, dat is natuurlijk smaak. Ook 2 andere personen aan tafel hadden meer verwacht en bleven achter met een onaangenaam gevoel. De 4de persoon vond haar gerecht lekker. Die jonge dame heeft effectief een gedragsprobleem, want toen ik ging betalen bleef ze even bot en kortaf. Een goede keuken is belangrijk maar de klantbeleving is zeker ook belangrijk. Misschien moet ik volgende keer zeggen dat ik een BV of BN'er ben?

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit vlak bij station. Van deze buurt verwacht je niet dat hier zo’n goed restaurant verstopt zit. Ze hebben heerlijke gerechten en goede wijnen. Bediening was grappig en vriendelijk. Wij hebben genoten. Echt een typisch Italiaans restaurant, zeker een aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld

gezellig Italiaans restaurant op 100 m van het centraal Station. Prijs kwaliteit best in orde.
had de Ossobuco à la Milanese met pasta lekker grote portie maar wel ( voor mij althans) wat prijselijk ( 27,5 euro) was wel dik in orde.
Goede en vriendelijke en snelle bediening; kregen nog een Amuse bij de aperitief dus ja goed en degelijk

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden goed ontvangen. Info over de gerechten werd met de glimlach en met een vleugje humor gegeven. Het eten was heel lekker. Het interieur is modern en gezellig, met een plekje naast de haard hadden we het meer dan lekker warm op een barre winteravond. Een aanrader

Reizigers die La Fontanella bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In La Fontanella geweest? Deel je ervaringen!