“Altijd lekker gegeten”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Als je naar Kaiseki gaat moet je geen top kwaliteit sushi verwachten. Dan bezoek je beter Zao wang of een andere sushi zaak. Dit restaurant hanteert een all you can eat concept met een grote keuze aan sushi en warme gerechten. We eten hier meermaals per jaar en het is altijd even lekker. Wij combineren dit ook vaak met een cinemabezoek. Zeker aan te raden!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier al een aantal keer gegeten telkens met verschillende kwaliteit. De ene keer beter dan de andere. De laatste paar keer echter steeds minder. Bediening redelijk. Er is zeker betere sushi elders, maar met een groep is dit concept gezellig/

30 april 2018 beoordeeld

Ben een grote sushi-liefhebber en heb al enkele sushirestaurants bezocht. Tot nu toe staat Kaiseki op de laatste plaats. De sushi's waren heel klein, bestonden vooral uit rijst, waren niet vers en er zat weinig beleg in. De gerechten waren ook niet zo schitterend. De bediening leek geirriteerd wanneer we iets vroegen en was niet zo vriendelijk.

14 april 2018 beoordeeld

Voor de prijs die je betaald is er veel keuze en valt dit goed in de smaak. Als je opzoek bent naar een all you can eat als koppel is dit wel een aanraden. Ook geschikt als groep.

1 maart 2018 beoordeeld

De sushi was niet veel beter dan de sushi die je in de Delhaize kan kopen. Smakeloze rijst en goedkope (smakende en ogende) ingrediënten. Ongetwijfeld één van de slechtste sushi restaurants die ik in België al heb geprobeerd (en dat zijn er ondertussen heel wat). Mensen die misschien nog nooit sushi hebben gegeten of er weinig ervaring mee hebben zouden er misschien tevreden mee zijn, maar geloof mij, je kan veel beter vinden.

Reizigers die Kaiseki bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Kaiseki geweest? Deel je ervaringen!