“Racistische security”

Bonaparte
Geclassificeerd als nr. 1.372 van 1.590 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
28 augustus 2020 beoordeeld

Mijn vriend met Congolese roots mocht niet binnen omdat “er al genoeg n*gers binnen waren”, schandalig dat dit nog steeds kan

Datum van bezoek: februari 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd werden we met de grootste zorg en vriendelijkheid ontvangen. Na een drankje of twee, hebben we hier voor de eerste maal gegeten. En wat was dat fijn. Voorgerechtje van Ciabatta, hoofdgerecht van gevulde "puffs" en als dessertje Tiramisu Avocado Speculoos. Super lekker, super krokant, super warm en een top bediening. Dimi, madam chef en Crew, ontzettend bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan beter naar de Park Avenue gaan waar ze je niet lastig vallen.

Eergisteren ging ik met een vriendin binnen in deze karaokebar. We hadden er veel zin in en gingen nog snel even naar het toilet, op het eerste verdiep, vooraleer we gingen zingen/ dansen. De barman stormde ons achterna op de trap en riep brutaal “wij zijn hier geen pisseine!”. Waarop wij vriendelijk antwoordden dat we van plan waren om in de bar te blijven maar eerst naar het toilet moesten. Hij zei dat we hem niet eens hadden aangekeken en dat hij ons daarom naar boven was gevolgd. Vreemd dat je een barman MOET aankijken als je ergens binnenkomt...
Hij was zo onbeleefd dat onze goesting om te zingen en dansen over was. We wilden doorgaan maar de barman liep ons achterna met een fles wijn “rosé voor jullie ofwa?!” Hij riep er heel vijandig bij dat wij hier zouden drinken. Ik heb hem gezegd dat wij op deze manier niet wilden blijven. We liepen naar buiten en de barman volgde ons nog tot op de grote markt om ons uit te maken voor “trutten”!
Ik schrijf niet snel een recensie, maar die barman was zo degoutant dat hij wel een slechte recensie verdient.

Uiteindelijk hebben wij een heel fijne avond gehad bij The Park Avenue, waar wij wel welkom waren zonder dat we werden uitgescholden. Byebye Bonaparte!

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

30 jaar geleden was dit the place to be, vooral op maandagavond tijdens de beiaard zat het er stampvol. Nu daarentegen is het wel een heel pak minder. We waren met een groepje en bestelden een fles wijn van 30€. Deze was gewoon niet te drinken !! Er was ook helemaal geen sfeer. Mij zien ze er nooit meer.

Datum van bezoek: januari 2020
21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Arrogante eigenaar. Ongezellige sfeer.
De karaokebar iets verder op is veel meer ambiance en vriendelijk personeel

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bonaparte bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Bonaparte geweest? Deel je ervaringen!