“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 5 van 55 Dessert in Antwerpen
Keukens: Belgisch, Diner, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft alles, uitstekend eten, goede service en dat op een heerlijke plek. Antwerpen op zn best.

23 juni 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Je voelt je direct thuis en aperitief en kaart komen vrij snel.
Kleine kaart en een keuze menu. Bij reservatie opgegeven dat er 1 persoon glutenallergie had. Ik geef geen 5 omwille van het kleine foutje dat direct rechtgezet werd bij het dessert. Van begin tot einde genieten, kleine gerechtjes met volle smaak. Mooi gepresenteerd.Enig minpuntje, men is zeer snel om glazen bij te vullen. Kom ik graag nog eens terug, zeker.

22 april 2018 beoordeeld

Met vrienden hier terechtgekomen. Een super ervaring, erg vriendelijk en attent personeel. Zeer goede amuse en het viergangenmenu heerlijk. Hier is niets op aan te merken, juiste wachttijden tussen de gerechten, ook zeer goede wijn. Heerlijke versnaperingen bij de koffie. Absolute aanrader, wij komen terug.

15 april 2018 beoordeeld

Dit is een restaurant dat volgens mij snel zal stijgen in de populariteitsindex. Het eten is ronduit lekker en de bediening is ook gewoon goed. Lekker getafeld...maar misschien moeten ze in de toekomst maar eens uitkijken naar een nieuw pand, als de tijd rijp is.

11 april 2018 beoordeeld

We kennen Ardent al langer. Een van de weinige (goede) restaurants die ook op zondagavond open zijn. Alleen daarvoor al een ster !
Het eten is er altijd verzorgd en heel erg lekker;
De aangepaste wijnen (of biertjes) zijn zeer aan te bevelen. De sommelier zal met plezier een kundige uitleg geven.

Reizigers die Ardent bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Ardent geweest? Deel je ervaringen!