“B+”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld

De bediening, het zitcomfort, de presentatie van de gerechten, de gereserveerde wijn, de amuse, de broodjes, ... waren allemaal uitstekend. Het voorgerecht was dan ook nog eens overheerlijk. Bij het hoofdgerecht was ik niet zo kapot van het bestelde vleesgerecht. Het kaasplankje als dessert was niet gevarieerd, al vond ik de young buck kaas die ik nooit eerder at geweldig. B23 is een interessant adres met ruime parkeergelegenheid voor de deur en toch slechts op wandelafstand van het stadscentrum.

2 juni 2018 beoordeeld

Op aanraden van verschillende vrienden,, toch gereserveerd. mooie zaak met onze bediening in het hollands,,eten was OK ,maar zeker niet wat we verwacht hadden.Met De verhalen van anderen lag onze verwachtingen misschien te hoog!
D&G

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichtbij het opkomende havengebied (oa MAS) ligt tussen diverse restaurants B23. Het restaurant is in 2-en opgedeeld waardoor je verschillende zitgelegenheden hebt. Vandaag een warme dag en we konden dichtbij de openslaande deuren zitten naast de keuken. Leuke gemoedelijke inrichting, gezellig en niet te sjiek. Op de kaart kan je kiezen uit 3- of 5 gangen diner of á la carte. De laatste is wel erg aan de prijs. Een 3 gangendiner gekozen á €37 met bijzonder lekkere gerechten, echt heel goed gegeten. Leuke bediening, smakelijke amuses en tussendoortjes maken de avond compleet. Absolute aanrader!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stijlvolle, gezellige en mooie setting, aangenaam casual.

Vriendelijke en vlotte bediening.

Gevarieerd menu met schitterende gerechtjes die stuk voor stuk perfect in balans zijn qua smaak en prachtig gepresenteerd zijn op het bord.

Prijs-kwaliteit prima.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer naar B23 geweest. Keuze werd gemaakt obv andere beoordelingen dus de verwachtingen waren hoog gespannen.
Zaak zat goed vol, we kregen een tafeltje in wat leek de doorgang voor het personeel te zijn maar de vrees was ongegrond.
Amuse bij het aperitief was zeer lekker en een voorbode voor de rest. We kozen voor het 5gangen menu met een flesje wijn erbij.
Smaakbommen en een mooie presentatie.
De wachttijden waren ok.
Klein minpuntje (maar nu ben ik wel zeer streng) is het feit dat het personeel nog zeer jong is. Dit geeft een dynamiek aan de zaak met tegelijk ook iets minder maturiteit dan we in een restaurant van deze prijsklasse gewoon zijn.
Besluit: aanrader.

Reizigers die B23 bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In B23 geweest? Deel je ervaringen!