“Gezondheidsrisico”

Mandarin
Geclassificeerd als nr. 1.071 van 1.717 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Libanees
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier met familie een tijdje, na jaren terug eten wordt herbruikt (overblijvende friet, salaat en vlees) van vorige klanten geserveert aan klanten dat pas aankomen. Eten is oud smaakt niet vers, insect(spin) op mij laatste besteling ontdekt. Voedsel vergifting(diaree, overgeven) tweede keer gebeurt en laatste keer ga nooit meer terug komen. Hoopelijk kan ik hiermee kwetsbare personen met alergiën waarschuwen. Klantenvriendelijkheid middelmatig.

25 april 2018 beoordeeld

Het restaurant was vroeger de plek waar we gingen eten na een nachtje stappen. Goedkoop, eten snel klaar en niet veel meer. Meer hadden we toen ook niet nodig. Lang niet geweest, want het restaurant zou qua hygiëne nog veel kunnen verbeteren.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je van de Libanese keuken dan is mandarin een goede optie,kebab,tabouleh,humus,etc.
Lekker en niet te duur want je krijgt een grote portie van alle gerechten,fijn om te delen!op loopafstand van het centraal station met een fijn terras!

20 november 2017 beoordeeld

met vrienden en familie heel lekker gegeten, en voor direct geserveerd te worden dat is een aanrader,!!!

10 oktober 2017 beoordeeld

Het eerste wat je opvalt in tegenstelling tot veel andere grill- en shoarma restaurants, is het passende interieur. Ik werd snel en vriendelijk ontvangen en de kaart mét foto's bied je ruime keuze voor zeer redelijke prijzen.

Bij mijn schotel (zie foto) werd een héél ruime keuze aan garnituren en sausjes aangeboden én naast 2 warme broodjes kreeg ik ook nog frieten.
Voor deze prijs krijg je natuurlijk géén gastronomische keuken maar in deze prijscategorie is de prijs-kwaliteit top, zeker door de ruime portie én de variëteit aan bijgeleverde sausjes en garnituur.

Geen idee waarom dit restaurant niet hoger op de ranglijst staat, want ik had geen enkele reden tot klagen: de bediening was vriendelijk, efficiënt, het gerecht kwam overeen met de foto én de prijs was heel redelijk. Bovendien is het restaurant ook tijdens de week laat geopend, zodat ik hier nog kon eten nadat ik van een concert in het Sportpaleis kwam; ideaal voor late eters.

Reizigers die Mandarin bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Mandarin geweest? Deel je ervaringen!