“Gezellig diner”

Opa's Eethuisje
Geclassificeerd als nr. 358 van 1.695 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld

Samen met mijn echtgenoot hier vorige week gaan dineren.
Gelukkig hadden we nog plaats op het gezellige terras, want het weer was zalig.
Vriendelijke bediening, lekker eten tegen een zeer correcte prijs.
Hier komen we nog !

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij mooi weer hier gestopt met fiets,aangenaam verrast van de mooie ligging en het gezellig terras.Iets klein gegeten en iets gedronken.
Ziet er prijs kwaliteit best ok uit.
Gaan hier zeker binnenkort terug komen voor uitgebreid te eten.
Best eerst reserveren want alle tafels waren gereserveerd.

16 februari 2018 beoordeeld

Ze hadden veel te veel volk aanvaard waardoor de service helemaal de mist in ging.
We hebben bijna 40 minuten moten wachten op een eerste drankje en dan nog eens evenlang voor de aperitiefhapjes: Daarna bleef hè aan hetzelfde tempo verder gaan zonder verontschuldigingen voor de extreeem lange wachttijden, HEt vlees van het hoofdgerecht was zo slecht dat ik het zelfs niet heb opgegeten, Hè aperitiefhapje, voorgerechten en nagerechten en de groenten bij het hoofdgerecht waren wel lekker,
Wij gaan er niet meer terug - toch zeker niet op speciale dagen,

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op kerstdag zijn we met de familie hier komen eten. De tent zat afgeladen vol!! De bediening was vlot en no nonsens , i like it. Ik had als hoofdgerecht de filet pure met peperssaus op Parijse wijze geflambeerd,de Filet pure smolt op mijn tong,echt hemels! Verse frietjes zijn ook een pluspunt. Doe zo verder !!! Wij komen terug!!!

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 personen gaan eten. Ruime keuze op kaart en brachten nog groot suggestiebord. 2x hertenfilet met wintergroentjes, 1x zalm, 1x varkenshaasje met groentjes en 2x brochette.
Iedereen zeer tevreden en grote porties. Spijtig dat de gekozen wijn tegenviel.
Dessertbordjes ook zeer goed; de rijstpap daarentegen wsa minder.
Achteraf nog een straffe koffie gedronken, ook zeer goed en dit alles aan democratische prijzen. Zeer de moeite waard!.

Reizigers die Opa's Eethuisje bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Stabroek, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen
Stabroek, Antwerpen

Kapellen, Antwerpen
Kapellen, Antwerpen

In Opa's Eethuisje geweest? Deel je ervaringen!