Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk weekend gehad in Antwerpen , prachtige bed&breakfast van Bie&Ton . Een super mooi appartement villa des rosés , heerlijke bedden , ontbijt was overweldigend . En natuurlijke de leuke en goede tips van Ton over dingen te zien en doen in Antwerpen .Echt een aanrader je voelt je er gelijk thuis .

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Deze B&B is centraal gelegen in een prachtig oud huis dat overstroomt van kunst en kitsch. De gastheer Ton en gastvrouw Bie verzorgen in de details je verblijf. Het uitgebreide ontbijt is misschien wat aan de late kant geserveerd maar is overweldigend fijn gevarieerd.

Datum van verblijf: mei 2016
Bie F, Eigenaar van Droom en Daad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Bedankt Chris voor je lovende woorden en wat het ontbijt betreft, dit kan altijd vroeger als dit wordt gevraagd hoor. De meeste gasten zijn tijdens het weekend hier om te genieten dus is het heel vroeg verzorgen van een ontbijt niet echt nodig. Een volgende keer houden wij daar zeker rekening mee !

Beoordeeld op 1 mei 2016

Mijn partner en ik bleven met onze 3 jonge kinderen (7, 5 en 2 jaar) drie nachten, waar we genoten van onze tijd in Droom en Daad. Ton en Bie zijn een geweldige gastheer en -vrouw en maken dat je je welkom voelt. Een geweldige locatie vlakbij het centrum van Antwerpen . Ik zou het zeker aanraden aan andere reizigers!

Datum van verblijf: april 2016
Bie F, Eigenaar van Droom en Daad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2016

Dag Marleen, Erik en kinderen,
Bedankt voor jullie lovende beoordeling en het was heel fijn om jullie hier te mogen ontvangen. Een volgende keer zijn jullie weer heel welkom !
Fijn Hemelvaartweekend gewenst aan jullie allemaal,
Bie & Ton

Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

wat bijzonder gastvrij, een plek waar kunst en gastvrijheid elkaar ontmoeten. her gebruik van materialen/ vintage accenten en sfeer staat centraal. Voor mensen die slecht ter been zijn niet toegankelijk.

Datum van verblijf: april 2016
Bie F, Eigenaar van Droom en Daad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Bedankt voor je mooie commentaren Annemieke en ook een volgende keer zijn jullie weer heel welkom !

Beoordeeld op 31 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik was hier niet als logerende gast maar voor een workshop die door derden georganiseerd werd. Dat die workshop een succes was is deels te wijten aan deze mooie en rustige plek.
Wat verborgen in een rustige straat ligt dit pand wat een leuke combinatie blijkt van een herenhuis en een industrieel pand. En daar hebben de eigenaars iets heel moois van gemaakt. De inrichting is zeer doordacht, op geen enkel moment pronkerig, maar juist heel smaakvol minimalistisch, waardoor je hier zonder afleiding uitstekend kunt werken. En als je dan toch rondkijkt ontdek je een hele boek details, design dat soms strak, soms speels is en altijd subtiel.
Ook de bediening was uitstekend. Aanwezig maar niet nadrukkelijk, erg vriendelijk en professioneel. Prima lunch ook.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken