Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

wat bijzonder gastvrij, een plek waar kunst en gastvrijheid elkaar ontmoeten. her gebruik van materialen/ vintage accenten en sfeer staat centraal. Voor mensen die slecht ter been zijn niet toegankelijk.

Datum van verblijf: april 2016
Bie F, Eigenaar van Droom en Daad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Bedankt voor je mooie commentaren Annemieke en ook een volgende keer zijn jullie weer heel welkom !

Beoordeeld op 31 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik was hier niet als logerende gast maar voor een workshop die door derden georganiseerd werd. Dat die workshop een succes was is deels te wijten aan deze mooie en rustige plek.
Wat verborgen in een rustige straat ligt dit pand wat een leuke combinatie blijkt van een herenhuis en een industrieel pand. En daar hebben de eigenaars iets heel moois van gemaakt. De inrichting is zeer doordacht, op geen enkel moment pronkerig, maar juist heel smaakvol minimalistisch, waardoor je hier zonder afleiding uitstekend kunt werken. En als je dan toch rondkijkt ontdek je een hele boek details, design dat soms strak, soms speels is en altijd subtiel.
Ook de bediening was uitstekend. Aanwezig maar niet nadrukkelijk, erg vriendelijk en professioneel. Prima lunch ook.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 februari 2016

Prachtige b&b. Mooie kamers in prachtig pand. Mer verrukkelijk ontbijt. Fietsjes huren en met de tips van Ton Antwerpen in. De b&b ligr vlakbij een heel leuk pleintje met leuke restaurantjes. Genieten hier!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 4 januari 2016

Mijn man en ik gaan regelmatig op B&B-weekend en zijn heel wat luxe en comfort gewend. Ook uitgebreide ontbijtjes vinden wij de gewoonste zaak van de wereld. Antwerpen is onze lievelingsstad en we wouden als eerste op de Meir landen voor de SALE...Woorden schieten te kort om de kunstzinnige uitstraling van Droom en Daad te beschrijven...wij bleven maar kijken naar alle voorwerpen, taferelen, meubelen, decoratie en styling...we kregen niet genoeg van de interessante tips van Ton om Antwerpen te bezoeken en het beeld van Jan Faber in de Kathedraal was voor ons een echte revelatie op Art-vlak. Toen we het ontbijt zagen bleven we enkele minuten in stilte kijken en ontdekken wat we allemaal konden proeven...tongstrelend en verrukkelijk lekker! Dat de modemensen van Nederland hier hun intrek nemen om de nieuwe collecties te showen aan hun klanten en dat allerlei gemeentelijke instanties hier vergaderen verbaast ons geenszins. Voor ons staat het vast, wij verblijven alleen nog in Droom en Daad als we het weekend doorbrengen in Antwerpen.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Bij de eigenaren Bie en Ton ben je geen klant maar op bezoek. Zij zijn zo ongelooflijk betrokken bij hun gasten. Zeer persoonlijk. Daarnaast hebben zij super tips en ideen voor lekker uit eten te gaan en te shoppen. Wij sliepen in Vila Des Roses een prachtige ruime driebubbele kamer met prachtige badkamer en volledig ingerichte keuken. Vanuit DroomenDaad Antwerpen verkennen is fantastisch! Wij komen terug.

Datum van verblijf: oktober 2015