2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier in april een teamdag gehad, met overnachting en diner. Alles was mogelijk hier! Het voordeel was dat het prachtig weer was, en we konden lunchen in de tuin. Echt een perfecte break voor onze meeting!

De kamers in het gastenhuis passen goed bij de stijl van het klooster.

Wij komen zeker nog eens terug!

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Jeske N, Front Office Manager van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Beste Rosan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens geweest is voor jullie. Gelukkig viel het weer goed mee, en konden jullie buiten lunchen.

Hopelijk tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten,

Priorij Corsendonk

25 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier met 86 personen een gala gehouden en een prachtige avond gehad. De organisatie vanuit Corsendonk was top, de communicatie van tevoren ook, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, het eten lekker en de locatie inclusief kamers prachtig. Ik zou iedereen zeker aanraden om hier hun feest te organiseren!

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Jeske N, Front Office Manager van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Beste Sebastian, We willen u graag bedanken voor deze mooie beoordeling. Het doet ons enorm veel plezier om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat jullie een prachtige avond hebben gehad. We vonden het een enorm plezier om met jullie samen te mogen werken. Wie weet tot bij een volgende gelegenheid. Met feestelijke groet, Priorij Corsendonk

12 april 2018 beoordeeld

Wij hadden hier een bedrijfsevent. Sfeervolle omgeving in oude priorij met verschillende gebouwen. Afgelegen locatie, tussen de landerijen, heel rustig. Organisatie was goed en meedenkend. De vergader faciliteiten en kamers zijn niet geheel up to date. Kamers zeer schoon.

Kamertip: Veel trappen, minder geschikt voor mindervaliden.
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Jeske N, Front Office Manager van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie de organisatie als positief hebben ervaren en dat jullie onze kamers schoon vonden. We vinden het heel jammer om te moeten lezen dat jullie onze faciliteiten en kamers niet meer up to date vinden. We zijn onszelf ook bewust van dit probleem. We hebben dan ook reeds één kamer volop gerenoveerd en zijn nu volop bezig om plannen voor een totale renovatie per gebouw uit te tekenen. We hopen jullie dan ook nog eens te mogen verwelkomen bij Priorij Corsendonk. Hopelijk tot dan! Met vriendelijke groet, Priorij Corsendonk

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en flexibiliteit van de priorij voor het organiseren van het galabal. Zeer veel is mogelijk!!

Goed diner voor 150 personen, avondfeest tot 200 personen met enorm veel mogelijkheden.

Prachtig kader!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Jeske N, Front Office Manager van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Beste Pieter, Allereerst willen we u graag bedanken voor deze mooie beoordeling en voor jullie verblijf bij Priorij Corsendonk. Wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben van jullie gala, de gastvrijheid en flexibiliteit. Het is iedere keer een plezier om met jullie te mogen samenwerken. We hopen dan ook dat we jullie volgend jaar voor de 4de keer mogen verwelkomen. Hopelijk tot dan! Met vriendelijke groet, Priorij Corsendonk.

20 maart 2018 beoordeeld

Nette kamers, Mooi terrein, Goed eten, Vriendelijke personeel, Fantastische zalen, Gezellige Kok.

Wij hebben de accommodatie geboekt voor een studentengala, waarbij wij met 70 man aanwezig waren. Begonnen met een borrel in de benedenzaal, vervolgens een diner in de hoofdzaal. Tot slot een feest in de benedenzaal, waarbij de bar en muziek perfect waren.

Kamertip: Neem contact op met het personeel
  • Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Beste HVXI, Bedankt voor deze mooie feedback. Het doet ons enorm veel plezier om te lezen dat jullie tevreden zijn over jullie gala dat bij ons heeft plaatsgevonden. Het zou ons enorm veel plezier doen als we jullie nog eens mogen verwelkomen. Hopelijk tot dan! Met vriendelijke groet, Priorij Corsendonk