Beoordeeld op 3 september 2018

Goede lokatie voor het bezoeken van dit stadsgedeelte.Standaard hotel met voldoende faciliteiten.Hopelijk zijn de wegenwerken spoedig voorbij ; dan is deze wijk helemaal trendy en een bezoek zeker waard.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018

Geachte Gast,

Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons had te Antwerpen.

Wat fijn dat u onze centrale ligging nabij het Eilandje en de oude stad gewaardeerd heeft.

Ons team verwelkomt u graag opnieuw bij een volgend bezoekje aan onze stad.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 14 augustus 2018

Alle kamers zijn even groot: er is een tweepersoons bed (niet lits-jumeaux) of twee eenpersoons bedden en een (slaap)bankje. Vernuftig gebruik gemaakt van weinig ruimte door een deur die de badkamer óf het toilet afsluit. Geen gratis shampootjes die iedereen meeneemt, maar gewoon een dispenser aan de muur. We hadden een stille kamer, maar als je naast of onder een gezin met twee kinderen slaapt, is dat wellicht anders. Het ontbijt was heerlijk, maar LET OP: SLECHTS TOT 10 UUR 's OCHTENDS. Dus lekker lang uitslapen is er niet bij. Het ontbijt was trouwens wel heel goed en lekker. Het bed kraakte een klein beetje en de douchekop had een klein beetje lekkage aan de basis bij de slang. Prima uitvalsbasis voor als je de stad in wilt (het Eilandje is hip, de oude stad is goed te bereiken) en ook voor een filmpje in Kinepolis zit je hier op een goede plek.

Kamertip: Alle kamers zijn hetzelfde. Je moet gewoon geluk hebben met je buren. En zelf stil zijn is lief voor jouw buren.
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2018

Beste rodeparaplu,

Bedankt voor het noteren van uw beleving.

We vinden het fijn te horen dat u een prettige tijd heeft gehad in Antwerpen en dat het ontbijtbuffet u lekker gesmaakt heeft.

We zullen het bed en de kraan controleren om te kijken of we dit kunnen herstellen.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Waren in Antwerpen voor evenement! Hier een kamer geboekt zodat we wat konden drinken en niet meer moesten naar huis rijden. Prima gelegen hotel voor stadsbezoek, vriendelijke bediening. Hiervoor voldeed het hotel zeker.
Alleen: de vloerbekleding in de ontbijtruimte is aan vervanging toe, vlekken er niet meer uit te krijgen, niet fris!

Kamertip: best achterzijde gebouw, niet langs drukke weg en meestal mooi uitzicht!
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Beste Eric,

Dank u voor deze recensie.

We zijn blij dat uw tevreden was met onze centrale ligging zodat u volledig heeft kunnen genieten van het evenement. En bedankt voor het compliment betreffende de gastvrijheid van ons personeel.

We zullen uw opmerking over het tapijt in de ontbijtruimte noteren en bekijken de mogelijkheid om dit te veranderen.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 juli 2018

We hebben het weer heerlijk gehad! Het hotel is perfect gelegen aan de jachthaven met zijn vele restaurantjes en barretjes. Ondanks de werkzaamheden is de parkeerplaats nu wel goed bereikbaar. Dank voor jullie fijne service!

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Beste Guust,

We danken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad en dat u uiterst tevreden was met onze gunstige ligging nabij de haven.

Bij uw volgend bezoek aan ons hotel delen we graag nog een paar leuke adresjes van eetgelegenheden met u mee.
Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 12 juli 2018

Er waren veel wegwerkzaamheden, dus de ingang naar de parkeergarage was niet 1-2-3 duidelijk, maar na een telefoontje met de receptie was dat zo opgelost. Verder is dit hotel - net als alle HolidayInn Expressen - een prima hotel voor een goede prijs. Ook de locatie is top; zeer veel gezellige horeca in de directe nabijheid!

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
FLoosvelt, Directeur général van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018

Beste Pascal,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met onze ligging en de prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel.

We verwelkomen u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.