Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Saunabezoek

Weer voortreffelijk, mooie locatie, rustige sfeer en ontspannen troef. Voor een schappelijk prijs ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Lucrativity
Beringen, België
via mobiele applicatie
namiddagje hittetraining

parking stond goed vol, eventsauna was telkens gevuld bij de reguliere opgieten. Elders plaats ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
JohanMotte
Lees alle 340 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf US$ 14,62
vanaf US$ 12,37
vanaf US$ 28,11
Antwerp Bike Tours
69 beoordelingen
vanaf US$ 26,98
Beoordeeld op 11 september 2019

is leuk maar nu toch wat tekortkomingen genteerd
handdoeken stelle drogen niet
niet funktionerende blauwe verlichting voetbaden niet vervangen

Beoordeeld op 11 september 2019

Een dag om naar uit te kijken.
Een dag vol vriendelijkheid-gezelligheid en relaxerend
Regelmatige en goede opgiet beurten

Beoordeeld op 9 september 2019

Ik kom hier ontzettend graag. Alles is mooi zuiver en het personeel ontzettend vriendelijk. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Daar is vriendelijkheid en gastvrijheid vaak ver te zoeken.
Ook de opgietingen zijn heerlijk.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Was lekker rustig. Mooie omgeving en faciliteiten. Zag wel weer een kind van 6 jaar lopen dacht dat dat was afgeschaft

Beoordeeld op 7 september 2019

Het onthaal was allesbehalve . We kregen 1 plannetje vr ons beiden en daar moesten we het mee doen. Ook een zeer summiere uitleg over waar de kleedruimte en cafetaria was .
We hebben veel tijd verloren met zoeken , als Helvoirt de eerste maal ergens komt, verwacht je toch een rondleiding , ik had gevraagd naar een rondleiding maar die was ee niet zei ze.
Verder hadden wij het rozenritueel , dat was OK , behalve dat de thee koud was, en dat wij ook niet wisten of wij dan wel binnen of buiten moesten wachten a d Hammam,
Kortom veel gezoek en veel tijd verloren, wat jammer was, want we waren al anderhalf uur ondeeweg vanuit Beveren , en hadden wel gehoopt op wat meer kunnen genieten
Jammer v d tijd , we hebben dus niet alles gezien ..