Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Helemaal relaxed

Na het lezen van onderstaande revieuws vertrokken we wat ongerust, maar we hadden een bon die nog ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Escape25483419745
Echte Welness ... steeds genieten

Wij hebben een 10 Beurten kaart, en gaan dus regelmatig, zelfs met 'Flair-bon'. Deze zaak is nog ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld

Antwerp Bike Tours
47 beoordelingen
vanaf US$ 27,90
Beoordeeld op 22 mei 2018

We zijn in een korte periode meerdere keren op bezoek geweest in Hezemeer en het viel ons op dat er toch wel dingen veranderd zijn. Jammer dat de kristalsauna is veranderd en ik vond het héél vervelend dat een dame het blijkbaar nodig vond om haar hele zielige levensloop te vertellen tegen haar nieuwe vriend in de stille ruimte. Het eten is ook prijzig. Vele hoogstaande bewoordingen om weinig in het bord te krijgen. Ik nam 's avonds de aspergesoep met gerookte zalm en eiermousse. Voor €11 mag je toch wel een goed gevulde soep verwachten? Ik heb geen enkel stukje asperge gevonden, van de eiermousse enkele sliertjes ei en 4 stukjes gerookte zalm! Zéér teleurstellend. Er liep ook niemand meer rond die ervoor zorgde dat de handdoeken niet te lang ergens bleven liggen. Vooral in de duobedden buiten aan het zwembad was het vervelend. Na een tijdje kwam er toch een bed vrij maar daarvan was de luifel stuk. Hij viel telkens weer naar beneden. En als laatste, waarom worden er geen waterfonteintjes geplaatst? In een sauna wordt er veel gezweet, krijg je dorst en meer dan €6 neertellen voor een fles water is toch wel overdreven.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Gisteren zijn wij, mijn vriend en ik een dagje gaan wellnessen in de beste sauna van Belgie.Wij komen hier reeds 6 jaar en vinden het nog steeds een hele fijne sauna om te vertoeven. Het is inderdaad zo dat de overname te zien is. Vroeger in handen van een volledig Belgisch team, nu overgenomen door een Nederlands concern. De netheid kan inderdaad beter. Er wordt minder opgelet dat de regels worden nageleefd. Op zonnige dagen lijkt het net of je ergens aan het strand ligt. Mensen lopen zonder badjas binnen in het horecagedeelte , ook hier van niemand een reactie. Op de toiletten ontbreekt het aan toiletpapier. Sommige kelners, voornamelijk een paar vrouwelijke zijn stuurs en gemaakt vriendelijk. Kort gezegd, je merkt dat deze eigenaars andere doelen nastreven als de vorige.
Maar er zijn nog steeds super dingen te beleven in dit complex. Het aanbod van verschillende sauna's is zeer groot,en er zijn elke dag meerdere opgiet sessies. Wij hebben geopteerd voor een Perzisch Rozenbad. Wat een belevenis telkens weer.
Super behandeling door heel ervaren dame, Frieda, zij heeft echt handen van goud en de spontaniteit die deze vrouw uitstraalt, is een voorbeeld voor de rest van het personeel. De behandeling duurt 45 minuten en je komt als herboren uit de cabine. Heerlijke producten die ze gebruikt, zelfs weken later kan je de geur nog herkennen op je badjas of in je haren. Je hebt de garantie van een babyhuid na de behandeling.
Deze behandeling wil ik aan elke bezoeker aanbevelen.
Frieda jij bent de BESTE.
Stefan en Gilbert

Beoordeeld op 7 mei 2018

Wij waren hier op Zondag 06/05/2018
écht een zalige dag , heel warm mooi weer
Voor de eerste keer afgezakt naar deze thermen omdat we eigenlijk eerst kennis hadden gemaakt met Bart Renders in zijn voorbereidingen op het BK te Roeselare..
Aan de receptie een heel vriendelijk en behulpzaam onthaal
Bart , een hele toffe persoon , kwamen hem hier ook terug tegen , kregen onmiddelijk een rondleiding aangeboden.
Heel mooi complex , mooi zwembaden , zalige zomertuin , aan het zwembad duo zetels , alles heel mooi en verzorgd Binnen en buiten bar heel mooi verzorgd en zeer vriendelijk personeel.
De opgietingen , waar wij eigenlijk het meest voor komen zijn stuk voor stuk zalig
heerlijke wappers , aangename geuren...
Op Zondag kwam ook nog Caroline van Opgietersvereniging Belgie langs
Die kan er toch wat van hoor
ook alle anderen saunameesters bedankt
Wat ons ook opviel , bij de 7 geuren opgiet verzorgt door Eddy kregen we 4 kommen gevuld met vers fruit zalig gewoon
wij willen het ganse team van Hezemeer dan ook bedanken voor hun geweldige inzet om ons zo te verwennen
Wij komen zeker nog terug
Bedankt
Dirk en Nicole

Beoordeeld op 30 maart 2018

Wij kunnen alle onderstaande beoordelingen beamen. De kwaliteit gaat pijlsnel achteruit omwille van de mentaliteit van de bezoekers en het personeel die hier niet op reageren. Er wordt inderdaad overal gebabbeld, ook in opgietsessies en de opgieters en het personeel laten het na om hierover iets te zeggen. Een sauna dient om te genieten en relaxen, stilte is een absolute must. Vroeger was dit anders, opgieter Gino is de enige die zijn sessie stil krijgt, men zou meer zijn voorbeeld moeten volgen. Er wordt gerookt waar het niet mag, de sauna's worden inderdaad met slippers aan betreden, stoelen worden de hele dag door klanten gereserveerd door het leggen van een handdoek zodanig dat anderen niet kunnen genieten van deze plaatsen. Vroeger was voor ons Hezemeer een aangename kwaliteitsvolle sauna, nu kan men het meer vergelijken met centerparcs in wording. Hopelijk neemt men de commentaren van harte zodanig dat Hezemeer terug Hezemeer zoals vroeger kan zijn.

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

We komen al 15 jaar bij de Hezemeer en altijd was de service op een even hoog niveau. Sinds dit jaar lijkt alles precies te veranderen en niet ten goede van het mooie saunacomplex waar we zo graag komen... De fijne Kristalsauna is ineens verdwenen en lijkt ook geen stiltesauna meer te zijn. Blijkbaar mag er in alle sauna’s gebabbeld worden. Het is vrij rumoerig in het zwembadgedeelte en in het sanarium hoor je dat zeer goed. Er stappen regelmatig mensen met slippers de sauna in. Het is minder rustgevend geworden. De beurtenkaarten die we trouw kochten hebben nog maar een geldigheidsduur van een jaar. Aan de inkom en uitgang is het wachten geblazen omdat er nog maar 1 personeelslid staat, bezuiniging maar echt niet plezant als je 15 minuten wacht om binnen te komen en een half uur om eruit te gaan (omdat er iemand een klacht had).
Wij maken onze beurten nog op, hopen op beterschap maar worden er niet blij van....
Restaurant: top mensen, zoals altijd!