“Goede prijs-kwaliteit”

Keukens: Midden-Oosters
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Kleine gyros schotel genomen. Porties zijn zeer groot.fus heb deze niet opgekregen. Lekker pitabrood en sausjes.en zeer vriendelijk personeel.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden dit restaurantje per toeval, er was nog net 1 tafeltje vrij. We kozen falafel en falafel met aubergine. Grote porties met veel verse groentjes begeleid met 3 sausjes, frieten? en pitabroodjes. Beide zeer smaakvol. Alleen spijtig dat de falafel gefrituurd zijn ipv in de pan gebakken.
Lekkere witte huiswijn voor geen geld

21 februari 2017 beoordeeld

Via vrienden hier terechtgekomen in een van de vele shoarma zaken van Antwerpen.
Deze steekt er voor mij toch met kop en schouders bovenuit. De bediening is zeer vriendelijk en het eten geweldig. Ook zijn de prijzen zeer goed, zeker voor centrum Antwerpen.

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gezelligste en lekkerste pita zaak van Antwerpen. De eigenaars staan zelf in de zaak en de bediening is zeer vriendelijke.

2 november 2016 beoordeeld

De shoarmaschotels zijn hier bijna legendarisch. De lekker gekruide kalkoen shoarmaschotels is een echte aanrader. Telkens worden er 4 heerlijke sausjes bijgeleverd, knapperige frietjes en een vers broodje. De grote eters vragen best een super schotel, echt genoeg. Voor de wijn raad ik de suggestiewijn aan, dit is eigenlijk hun betere huiswijn.

Reizigers die Sababa Pita-Falafel Shoarma Grill bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sababa Pita-Falafel Shoarma Grill geweest? Deel je ervaringen!