Vandaag geopend: 16:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Cultuur

Als je dit café niet kent en voor de eerste keer binnenstapt dan frons je toch wel even je ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
macpatricku2
Zwijndrecht, België
Bijzonder leuk

Bij aankomst stond er nog een stel voor de dichte deur die voorstelde om maar aan te bellen. De ... meer lezen

Beoordeeld op 4 september 2018

46 beoordelingen
vanaf US$ 25,90
vanaf US$ 14,10
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk hoeveel bieren ze hier hebben op fles en op de tap. Voor bierliefhebbers aan te raden om hier ooit heen te gaan. Je weet niet wat je proeft en ziet...
Je moet niet teveel aan trekken van het interieur... Service is top en klantvriendelijk. Aanrader!!

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een chaos en onplezierige geur naar mijn mening. Veel bieren, maar sommigen zo ver in de rommel verstopt dat ze niet te bestellen waren.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest is het hier voor de bierliefhebber. De kaart, je weet niet wat je moet kiezen. Respect voor de eigenaren, het is een waar biermuseum!

21 december 2017 beoordeeld

...de andere 900 bieren die ze in voorraad hebben...uiteraard teveel om op te noemen.
Een echte bierliefhebber, zou hier één keer in zijn leven moeten geweest zijn...
Ons bierclubje komt zeker terug!

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stonden op zaterdag rond 20.30 voor een dichte deur. Naar een aantal maal bellen werd er door een ietswat onvriendelijke mevrouw open gedaan met de korte mededeling dat we niet binnen mochten omdat het vol zat. Een vraag terug stellen zat er helaas niet in