Vandaag geopend: 16:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
grote keuze van bieren in een zeer ongedwongen sfeer

verwacht vooral géén groot toeristencafé , ondanks dit café bij de nummer drie staat in de wereld ... meer lezen

Beoordeeld op 30 oktober 2018
goldwinger1000
Antwerpen, België
Cultuur

Als je dit café niet kent en voor de eerste keer binnenstapt dan frons je toch wel even je ... meer lezen

Beoordeeld op 30 september 2018
macpatricku2
Zwijndrecht, België
Lees alle 243 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf US$ 12,70
vanaf US$ 28,80
vanaf US$ 15,00
vanaf US$ 45,00
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ongelofelijk hoeveel bieren ze hier hebben op fles en op de tap. Voor bierliefhebbers aan te raden om hier ooit heen te gaan. Je weet niet wat je proeft en ziet...
Je moet niet teveel aan trekken van het interieur... Service is top en klantvriendelijk. Aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een chaos en onplezierige geur naar mijn mening. Veel bieren, maar sommigen zo ver in de rommel verstopt dat ze niet te bestellen waren.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Wat een feest is het hier voor de bierliefhebber. De kaart, je weet niet wat je moet kiezen. Respect voor de eigenaren, het is een waar biermuseum!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 21 december 2017

...de andere 900 bieren die ze in voorraad hebben...uiteraard teveel om op te noemen.
Een echte bierliefhebber, zou hier één keer in zijn leven moeten geweest zijn...
Ons bierclubje komt zeker terug!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Stonden op zaterdag rond 20.30 voor een dichte deur. Naar een aantal maal bellen werd er door een ietswat onvriendelijke mevrouw open gedaan met de korte mededeling dat we niet binnen mochten omdat het vol zat. Een vraag terug stellen zat er helaas niet in

Datum van activiteit: december 2017