Vandaag geopend: 16:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
grote keuze van bieren in een zeer ongedwongen sfeer

verwacht vooral géén groot toeristencafé , ondanks dit café bij de nummer drie staat in de wereld ... meer lezen

Beoordeeld op 30 oktober 2018
goldwinger1000
Antwerpen, België
Cultuur

Als je dit café niet kent en voor de eerste keer binnenstapt dan frons je toch wel even je ... meer lezen

Beoordeeld op 30 september 2018

vanaf US$ 31,20
vanaf US$ 12,70
vanaf US$ 6,90
Beoordeeld op 21 december 2017

...de andere 900 bieren die ze in voorraad hebben...uiteraard teveel om op te noemen.
Een echte bierliefhebber, zou hier één keer in zijn leven moeten geweest zijn...
Ons bierclubje komt zeker terug!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Stonden op zaterdag rond 20.30 voor een dichte deur. Naar een aantal maal bellen werd er door een ietswat onvriendelijke mevrouw open gedaan met de korte mededeling dat we niet binnen mochten omdat het vol zat. Een vraag terug stellen zat er helaas niet in

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017

als je het niet weet, dan loop je er zo voorbij. Nog thans is dit het grootste biersoorten café in de wereld. Uit meer dan 800 diverse soorten bieren kan je kiezen, soms moet je even wachtten als ze diep in de kelder liggen. Maar éénmaal hier verlies je de tijd uit het oog. een belangrijk adres, zeker als van een leuk biertje houdt.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

In onze ogen het beste biercafe van antwerpen. Een zeer uitgebreide kaart en een grappige huiselijke sfeer met vriendelijke bediening.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Alleen de binnenkomst is een ervaring. Lekkere bieren van de tap. Ook genoeg keuze uit oude biertjes. Een ervaring opzig.
Komen zeker terug.

Datum van activiteit: mei 2017