“Bierfeest”

Kulminator
Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Nachtleven in Antwerpen
Attractiegegevens
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest is het hier voor de bierliefhebber. De kaart, je weet niet wat je moet kiezen. Respect voor de eigenaren, het is een waar biermuseum!

21 december 2017 beoordeeld

...de andere 900 bieren die ze in voorraad hebben...uiteraard teveel om op te noemen.
Een echte bierliefhebber, zou hier één keer in zijn leven moeten geweest zijn...
Ons bierclubje komt zeker terug!

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stonden op zaterdag rond 20.30 voor een dichte deur. Naar een aantal maal bellen werd er door een ietswat onvriendelijke mevrouw open gedaan met de korte mededeling dat we niet binnen mochten omdat het vol zat. Een vraag terug stellen zat er helaas niet in

14 oktober 2017 beoordeeld

als je het niet weet, dan loop je er zo voorbij. Nog thans is dit het grootste biersoorten café in de wereld. Uit meer dan 800 diverse soorten bieren kan je kiezen, soms moet je even wachtten als ze diep in de kelder liggen. Maar éénmaal hier verlies je de tijd uit het oog. een belangrijk adres, zeker als van een leuk biertje houdt.

Bekijk meer beoordelingen
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze ogen het beste biercafe van antwerpen. Een zeer uitgebreide kaart en een grappige huiselijke sfeer met vriendelijke bediening.

Reizigers die Kulminator bekeken, bekeken ook

In Kulminator geweest? Deel je ervaringen!