Vandaag geopend: 20:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
grote keuze van bieren in een zeer ongedwongen sfeer

verwacht vooral géén groot toeristencafé , ondanks dit café bij de nummer drie staat in de wereld ... meer lezen

Beoordeeld op 30 oktober 2018
goldwinger1000
Antwerpen, België
Cultuur

Als je dit café niet kent en voor de eerste keer binnenstapt dan frons je toch wel even je ... meer lezen

Beoordeeld op 30 september 2018
macpatricku2
Zwijndrecht, België
Lees alle 239 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf US$ 12,70
vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 15,10
vanaf US$ 45,20
Beoordeeld op 31 maart 2017

Het eerste wat me opviel toen ik binnenkwam was de chaos die me deed denken aan mijn bureau, vriendelijke bediening .

Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Lang geleden absoluut het beste bier café met ongekende kaart met zowel verse als goed gerijpte bieren. De laatste jaren vaak te druk door de internetgeneratie. Nu, naar het lijkt, langdurig gesloten.

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Op zich een toffe kroeg, met een immense keuze aan bieren. Helaas kwam er een 10-tal Hollanders binnen (100 qua lawaai!!!!!), en dat maakte het toch minder gezellig.

Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een must voor elke bierliefhebber. De keuze is enorm, alhoewel onze fles die we wensten te drinken niet gevonden werd. Dan maar een biertje gedronken van 't vat en den Oostenrijkse trappist. Lekkere breughelkaas. Uiterst vriendelijke bediening.

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Met stip de meest bijzondere kroeg waar ik ooit geweest ben..!
Het interieur is rommelig, huiskamerachtig (maar dan onopgeruimd) en de flesjes, kratten en fustjes bier staan werkelijk overal. Bestierd door een ouder echtpaar, die precies weten welk flesje waar ligt.
Een bijzondere en bijzonder leuke ervaring en bij een volgend bezoek aan Antwerpen kom ik er weer!