“Erg leuk en gezellig”

Kulminator
Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Nachtleven in Antwerpen
Attractiegegevens
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen de binnenkomst is een ervaring. Lekkere bieren van de tap. Ook genoeg keuze uit oude biertjes. Een ervaring opzig.
Komen zeker terug.

31 maart 2017 beoordeeld

Het eerste wat me opviel toen ik binnenkwam was de chaos die me deed denken aan mijn bureau, vriendelijke bediening .

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden absoluut het beste bier café met ongekende kaart met zowel verse als goed gerijpte bieren. De laatste jaren vaak te druk door de internetgeneratie. Nu, naar het lijkt, langdurig gesloten.

18 oktober 2016 beoordeeld

Op zich een toffe kroeg, met een immense keuze aan bieren. Helaas kwam er een 10-tal Hollanders binnen (100 qua lawaai!!!!!), en dat maakte het toch minder gezellig.

Bekijk meer beoordelingen
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must voor elke bierliefhebber. De keuze is enorm, alhoewel onze fles die we wensten te drinken niet gevonden werd. Dan maar een biertje gedronken van 't vat en den Oostenrijkse trappist. Lekkere breughelkaas. Uiterst vriendelijke bediening.

Reizigers die Kulminator bekeken, bekeken ook

In Kulminator geweest? Deel je ervaringen!